رئيس دادگستري استان البرز كل گفت: در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی بدون کوچکترین اغماض و با قدرت و قاطعیت با هر کس در هر جایگاه و مقام برخورد خواهیم کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط  عمومي دادگستري استان البرز، احمد فاضليان  رئیس کل دادگستری استان البرزدر جلسه شوراي قضايي این استان بااشاره به لزوم مبارزه بامفاسداقتصادی اظهارکرد: یک مسیر بسیار سخت و پرفراز و نشیب مقابل دیدگان همه ما ترسیم شده است و تنها چیزی که به ما اطمینان خاطر و قوت قلب می دهد عنایت و نصرت الهی است، هر چقدر سختی و مشکلات کار بیشتر باشد ثواب آن کار هم بیشتر خواهد بود.
 
رئیس کل دادگستری استان به اهمیت جایگاه شورای قضایی اشاره کرد وافزود: شورای قضایی استان نقش و جایگاه پراهمیتی در پیشرفت، توسعه و حل و فصل مشکلات مردم دارد.
 
وی تصریح کرد: ضمن آنکه دستگاه های عضو شورای قضایی از تاثیرگذارترین و مهمترین دستگاههای حاکمیتی هستند که در بخش های مختلف خصوصاً در حوزه امنیتی و در حل و فصل مشکلات اجتماعی مردم بسیار بسیار نقش آفرینی می کنند. 

فاضلیان افزود: باید با استمداد از ظرفیت رسانه، نقش و اهمیت دستگاهها در اذهان عموم و زندگی مردم تبیین شود شورا نیز باید درون خود یک بازنگری داشته باشد تا با انجام کارهای زیربنایی و پایدار منشاء بسیاری از خدمات برای ما باشد.
 
رئيس دادگستري استان البرز كل تاکیدکرد: شورای قضایی استان برای بیشتر فعال شدن باید چند کارگروه داشته باشد. وجود کارگروه پژوهشی بسیار لازم است همچنین؛ کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب کارآمدی هرچه بهتر خواهد شد.
 
وی درپایان گفت: به کارگیری نیروهای ورزیده و توانمند در این کارگروه ها موجب قوی تر شدن آن می شود که با انجام آسیب شناسی و کسب اطلاعات درست موجب اتخاذ تصمیمات صحیح و اصولی می شود ضمن آنکه کارگروه ها غیر از حوزه نظری در حوزه عملی هم ایده ها و برنامه هایشان را به طور کامل ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.