کاپیتان سابق تیم ملی پینگ پنگ و نماینده ایران در المپیک 2004آتن گفت: رئیس سابق فدراسیون بسیاری از نخبه‌ها را خانه نشین کرد و این سیاست همچنان ادامه دارد.

محمد رضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد:  با آمدن احمد سعادتمند به عنوان سرپرست در فدراسیون تنیس روی میز تا حدودی از مشکلاتی  که در دوره زارع پور، رئیس سابق حضور داشت کاسته شد، اما هنوز در آئین‌نامه و کسانی که راس تصمیم گیری به ویژه در تیم‌های ملی هستند تغییرات صورت نگرفته است و این موضوع به رشته المپیکی پینگ پنگ ضربه خواهد زد. 
 
وی تصریح  کرد: زارع پور با هم دستی افرادی که در راس تیم‌های ملی بودند بسیاری از نخبه‌ها را خانه نشین کرد بنابراین و با توجه به اینکه سرپرست امکان تغییرات محدودی را دارد، اگر وزارت ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات تعلل کند، مستقیم به بازیکن‌ها ضربه می‌خورد. 
 
اخلاق پسند افزود: به یاد دارم در دوره های قبل علاوه بر 4 نفر نخست تیم ملی، نفرات پنجم تا دهم در اردو‌ها  شرکت داده  میشوند حتی شرایطی ایجاد می‌شد تا در برخی پروتورها شرکت کنند و از کوران مسابقه جا نمانند، اما در دوره زارع‌پور به ویژه سه سال اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی هر وقت دلشان می‌خواست برگزار می‌شد و وقتی 4 نفری که خودشان مد نظر داشتند انتخاب می‌شدند سایر نفرات را مرخص می‌کردند که این برخورد، حرفه‌ای نیست و به بازیکنان ضربه می‌زند. 
 
**برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در این تاریخ هیچ توجیه حرفه‌ای ندارد 
 
کاپیتان سابق تیم ملی اعلام کرد: اختتامیه رقابت‌های لیگ برتر 12 خرداد به پایان رسید و 19خرداد هم دسته برتر برگزار می‌شود،  بازیکنانی که مجبورند در دسته یک باشند که با  فاصله  یک روز بعد از پایان لیگ وارد مسابقه حساس شدند این برنامه‌ریزی و زمان بندی هیچ توجیه حرفه‌ای ندارد. 
 
در کجای دنیا فرصت ریکاوری به بازیکن داده  نمی‌شود که در ایران شاهد این اتفاقات هستیم. 
 
وی اظهار  کرد:من برای مسابقه دسته برتر و انتخابی تیم ملی آماده نیستم ولی هیچ وقت صحنه  را خالی نمی‌کنم و مسابقه خواهم داد، زمان بندی نامناسب کیفیت را پایین می‌آورد. 
 
**در مرحله پلی آف، گرما زده شدم و نتوانستم خوب مسابقه دهم! 
 
  نماینده تنیس روی میز ایران  در المپیک 2004 آتن در خصوص رقابت‌های لیگ برتر گفت: در مرحله پلی آف و مسابقه‌ای که در بندر عباس برگزار شد گرما زده شدم، بعد از آن دمای ماهشهر هم بسیار بالا بود و 3 یا 4 کیلو از وزنم کم کردم،طوری نفسم در تمرین بالا نمی‌آمد، با این وجود از آنجا که می‌دانستم جایگزینی برای من نداشتند به مربی‌ام نگفتم تا تیم دچار استرس نشود. 
 
وی ادامه داد: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند به این راحتی به این باخت‌ها تن نمی‌دهم در دور رفت بازی 2 بر 0 جلو را باختم و در حالی که در دور مقدماتی بدون باخت بودم. در پلی اف و فینال سه باخت را متحمل شدم. 
 
اخلاق پسند به وقفه دو ماهه بین مسابقات هم اشاره کرد و در این باره گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون در نتیجه‌ای که گرفتم موثر بود زیرا به جز 4 نفری که در اختیار تیم ملی بودند بقیه بازیکنان دو ماه خانه نشین و از جو مسابقات خارج شدند. 

قبل از این وقفه، روند رو به رشدی داشتم، اما به یکباره مسابقات را متوقف کردند بین آن نه اردویی داشتیم و نه رقابت دیگری و همین عاملی شد تا افت کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار