شهردار اندیشه از آغاز عملیات احداث بازار روزهای محله ای شهر اندیشه با هدف کاهش هزینه‌ها، عرضه مستقیم محصولات استاندارد و با کیفیت و حمایت از تولیدگنندگان و مصرف کنندگان در تامین منطقه خبر داد .

آغاز عملیات احداث بازار روزهای محله ای شهر اندیشهعباس شهوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش سازنده توسعه بازار روزهای محلی در تسهیل روند توزیع اقلام و مواد غذایی و عرضه محصولات استاندارد و با کیفیت اظهار کرد: در همین راستا عملیات احداث تاسیس سه بازار روز محله‌ای در شهر اندیشه با هدف حمایت از مصرف‌کننده و تولید کننده در این منطقه در اولویت قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: 3 بازار روز محله ای تحت عنوان یاس واقع در ضلع شمالی بلوار نیلوفر در فاز دو ، بازار روز گل‌ها واقع در تقاطع بلوار گلهای غربی و شورا در فاز 4 و بازار روز بهستان واقع در خیابان بهستان این ناحیه در شهر اندیشه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و سعی می شود با تجهیز این پروژه‌ها به پله برقی سیستم‌های پیشرفته گرمایشی و سرمایشی رضایتمندی شهروندان به نحو هر چه مطلوب تری تامین شود.

شوندی در پایان تصریح کرد: امید آن داریم با توجه به تمهیدات و تدابیری که اتخاذ شده و حمایت‌های شورای اسلامی شهر اندیشه روند رو به رشد مترقی شهری و عمرانی در این منطقه همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: احداث ، اندیشه ، بازار روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار