مدیرعامل شرکت عمران اندیشه گفت: حفظ خط آسمان شهر جدید اندیشه از جدی ترین دغدغه‌های ما در این منطقه محسوب می‌شود و نسبت به حفظ این مولفه حساسیت و توجه بسیاری را لحاظ می‌کنیم.

حفظ خط آسمان شهر جدید اندیشه، عمده ترین دغدغه شرکت عمرانمحمد آیینی، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخورداری شهر جدید اندیشه از سرانه های شهری، ورزشی و فرهنگی مطلوب اظهار کرد: در حوزه امکانات زیرساختی، زیربنایی و روبنایی در این منطقه با کمبود خاصی روبرو نیستیم و برنامه ریزی‌های لازم در جهت تقویت هرچه مطلوب تر امکانات شهری متناسب با شرایط روز انجام شده است.

وی در ادامه افزود: عمده ترین دغدغه ما در شهر جدید اندیشه مشمول حفظ خط آسمان این منطقه می‌شود و امید داریم با همیاری شهرداری و شورای شهر این منطقه همواره بازدارندگی های لازم در جهت جلوگیری از احداث طبقات غیر متعارف و خارج از چارچوب و افزایش تراکم بر خلاف استانداردها و شاخص‌های لحاظ شده در شهر جدید اندیشه اعمال شود.

آیینی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت شهری این منطقه از حساسیت‌های لازم در این عرصه برخوردار است و با ایجاد توسعه در آمدهای پایدار مدیریت شهری همچنان می‌توان نسبت به حفظ این مولفه (خط آسمان شهری) امیدوار بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار