مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت: توسعه فضای سبز شهر جدید اندیشه به عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی در شهرسازی و حفظ سلامت زیست محیطی از اولویت‌هایی است که با جدیت از سوی شرکت عمران دنبال می‌شود.

آیینی: توسعه فضای سبز شهر جدید اندیشه در اولویت قرار داردمحمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش سازنده فضای سبز شهری در پویایی، بالندگی و سرزندگی شهر و شهروندان اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری، متناسب با افزایش جمعیت و توسعه زیرساخت‌های شهری در این منطقه (شهر جدید اندیشه) همواره مدنظر مجموعه شرکت عمران اندیشه قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت سرانه فضای سبز شهری در این منطقه قابل قبول است، اما حفظ و تقویت هرچه بیشتر این مؤلفه، همواره از اولویت‌هایی است که متناسب با رشد و توسعه شهری با جدیت پیگیری می‌شود و پروژه‌هایی نیز به این منظور در دستورکار است که با بهره‌برداری از آن فضای سبز شهری این ناحیه بیش از پیش افزایش می‌یابد.

آیینی یادآور شد: وجود بوستان‌ها و پارک‌های متعدد و تعبیه فضای سبز در حاشیه جاده‌ها و بلوارهای سطح شهر، مؤید دغدغه و توجه این مجموعه در تقویت این شاخص (فضای سبز شهری) است و امید واریم پیرو تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده این روند در آینده نیز با دوام هرچه بیشتری انجام شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار