رحیمی مدیر آب و فاضلاب شهرستان لنجان گفت:ایجاد شبکه فاضلاب شهرستان لنجان در حاشیه زاینده رود برای حفظ سفره های زیرزمینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امیرحسین رحیمی مدیر آب و فاضلاب شهرستان لنجان در گفتگو با خبرنگار  انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت:اجرای شبکه فاضلاب شهرستان لنجان یکی از مطالبات به حق  مردم این شهرستان بوده که به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین اعتبار لازم 20 سال از آغاز اجرای این پروژه می گذرد و تاکنون سرعت پیشرفت کندی را داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت:خوشبختانه پس از انعقاد قرار داد با بخش خصوصی و تامین اعتبارات لازم سرعت پیشرفت پروژه بیشتر شده و توانستیم تاسیسات فاضلاب در بخش مرکزی شهرستان لنجان را در فاصله زمانی کمتر از 3 سال به اتمام برسانیم.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان لنجان افزود:با توجه به وجود شهرستان لنجان در حاشیه زاینده رود ایجاد شبکه فاضلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هم اکنون با اجرای این طرح پسآب جمع آوری شده در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد:اجرای شبکه فاضلاب باعث حفظ محیط زیست و سفره های آب زیر زمینی می شود به گونه ای که آب خارج شده از دسترس با تصویه دوباره به چرخه آب مصرفی کشور باز میگردد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: فاضلاب ، بخش خصوصی ، شبکه ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار