مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای رشت گفت: امام راحل بنیانگذار مکتب فکری ، سیاسی و اجتماعی در ایران اسلامی است و انقلابی که ایشان با پشتوانه ملت ایران پیروز کرد به شاکله اصلی مبارزه با استکبار در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در این مراسم با بیان اینکه منظومه فکری امام دارای خصوصیات کامل یک مکتب فکری، اجتماعی، سیاسی و مبتنی بر یک جهان‌بینی توحیدی است گفت: همه فعالیت ها و منطق امام مبتنی بر توحیدی بود که زیربنای اصلی همه تفکرات اسلامی است .

وی افزود: امام خمینی رحمه ا... علیه با داشتن زمینه‌های برجسته علمی وارد میدان مجاهدت فی سبیل ا... شد و حرکت عظیمی را به وجود آورد که امروز نه فقط در ایران بلکه در همه دنیا به یک سند معتبر برای مبارزه با استکبار تبدیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام راحل را مرجعی بزرگ و سیاستمداری موفق در همه عرصه ها یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزهای داخل کشور نیست واین راه پرافتخاری که امام آغاز گر آن بود امروز با رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ادامه دارد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دشمن در صدد است مقاومت ملت ایران را در مقابل زیاده خواهی های استکبار تضعیف کند گفت:هر چند فشارهای زیادی بر اثر تحریم ها در کشور بوجود آمده اما مردم بصیر ایران با مقاومت مجدانه نخواهند گذاشت دشمنان به مقاصد شومشان برسند.

وی در ادامه با اشاره به مذکرات هسته ای نمایندگان کشورمان با کشورهای 1+5 گفت : تیم هسته ای کشورمان با پشتیبانی ملت و رهبری باید ضمن رعایت خطوط قرمز نظام با تمام قوت به مذاکرات ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با تبیین شرایط منطقه و تنش ها در یمن ، سوریه وعراق گفت: امروز مسئله تفرقه دنیای اسلام یکی از سیاست های اصلی استکبار و آمریکاست و جریان های منحرف داعش، القاعده نیز با حمایت امریکا و اسرائیل قصد مخدوش کردن اسلام ناب محمدی صل ا... علیه و آله وسلم را دارند ولی هرگز به اهدافشان نخواهند رسید.


انتهای پیام/د 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.