عذرخواهی قالیباف بابت کارهای نکرده تا سکه ای که 50 میلیون فروخته شد از مهمترین عنوانین اخبار مربوط به شهرداری تهران در هفته ای بود که گذشت.

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات متعددی بود.

بابت تمام کارهای نکرده‌ام عذرخواهی می‌کنم

قالیباف با بیان اینکه مهمترین چالش کشور مدیریتی است، گفت: من بابت تمام کارهای نکرده‌ام از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه بودجه ای در مسیر اصلی خود هزینه نمی شود، تصریح کرد: آنهایی که باید در این خصوص پاسخ گو باشند مظلوم می شوند و با ناکارآمدی در عرصه های مدیریتی باعث افزایش مشکلات می شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه من نباید پاسخ گوی کارهای فرصت طلبان باشم، تاکید کرد: کسانی که در دهه 70 فضای سبز را نابود کردند امروزه فضای سبز را از ما مطالبه می کنند به همین منظور ما باید فرصت را از فرصت طلبان بگیریم.

مدیریت کشور باید به جوانان سپرده شود

شهردار تهران با بیان اینکه جوانان سرمایه های ارزشمند این کشور محسوب می شوند، گفت: مدیریت کشور باید به جوانان سپرده شود و من متاسفم که در عرصه های مختلف فرصتی برای جوانان فراهم نیست.

قالیباف با اشاره به سه ویژگی مهم در پیروزی انقلاب، افزود: وحدت، مردمی بودن و جوان گرایی سه اصل مهم برای به دست آمدن استقلال بوده زیرا اساس موفقیت یک جامعه به این سه اصل مهم بستگی دارد.

خرید سکه 50 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان

شهرداری تهران در مراسم تجلیل از جوانان شهر، سکه ای را برای آزادی جوانان زندانی به قیمت 50 میلیون تومان خریداری کرد.

در حاشیه همایش تجلیل از جوانان شهر که امروز با حضور شهردار تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، نشیبا مجری بازنشسته برنامه شب بخیر کوچولو سکه ای را به عنوان قدردانی از زحمات خود دریافت کرد.

نشیبا در این همایش از شهرداری تهران خواست تا سکه ای که به عنوان هدیه دریافت کرده است را برای آزادی جوانان خریداری کند به همین منظور قالیباف پس از حضور بر روی سن ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این مجری گفت: به منظور آزادی جوانان زندانی من این سکه را به قیمت 50 میلیون تومان خریداری می کنم.

آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از آمادگی لازم جهت برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برخوردار است، گفت: 570 تن نیروی آتش نشانی در حرم امام خمینی (ره) برای خدمات‌رسانی به شهروندان حضور دارند.

عبداللهی با اشاره به فعالیت‌های حمل و نقل ترافیک در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: این معاونت 10 پارکینگ به مساحت 120 هکتار برای خدمات رسانی به شهروندان را در حرم امام خمینی (ره) دایر کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: سعی و تلاش شهرداری و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در این است که زیرساخت هایی برای فضا سازی در داخل  و خارج رینگ 400 شکل گرفته و شرایط و موقعیت‌ها با یکدیگر فرق کند.

راه اندازی بورس لباس نوجوان در پیاده راه 17 شهریور

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: برای راه اندازی بورس لباس نوجوانان پیاده راه 17 شهریور تاکنون 15 مغازه تغییر کاربری داده اند و حدود 70 مغازه در نوبت درخواست تغییر کاربری هستند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به احداث کارگاه های صنایع دستی در محور 17 شهریور تصریح کرد:بهره برداری از فروشگاه های گل و گیاه نیز فضای لذت بخشی را برای مردم ایجاد کرده است، به گونه ای که با صبر و تحمل بیشتر شهروندان این محور از هر حیث پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.