شهردار تهران با بیان اینکه جوانان سرمایه های ارزشمند این کشور محسوب می شوند،گفت: مدیریت کشور باید به جوانان سپرده شود.

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در همایش تجلیل از جوانان شهر که امروز (سه شنبه ) در فرهنگسرای بهمن با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار شد با بیان جوانان سرمایه های ارزشمند کشور هستند،اظهار کرد: جوانان باید همیشه حق خود را از جامعه بگیرند چراکه حق گرفتنی بوده و دادنی نیست. 

وی با بیان اینکه نیمه شعبان برای همه شهروندان فرصتی ارزشمند است،یادآور شد: منتظر واقعی باید یک انسان صالح و مصلح باشد.

قالیباف با اشاره به قرار گرفتن رحلت امام خمینی (ره) در ماه شعبان تصریح کرد: افتخار میکنیم که در این ماه پر برکت به یاد امام باشیم چراکه همه داشته هایمان را مدیون ایشان هستیم.

شهردار تهران اضافه کرد: امروزه همه ی ما استقلال و آزادی خود را مدیون امام هستیم چراکه امام برای خدا مبارزه کرد و توانست خود ساختگی را در جامعه برقرار کند.

وی ادامه داد: وقتی به انقلاب نگاه می کینم، می دانیم زمینه ساز حکومت حضرت مهدی (عج) است و همه ما باید یک منتظر واقعی باشیم.

قالیباف با اشاره به سه ویژگی مهم در پیروزی انقلاب، افزود: وحدت، مردمی بودن و جوان گرایی سه اصل مهم برای به دست آمدن استقلال بوده زیرا اساس موفقیت یک جامعه به این سه اصل مهم بستگی دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین دوران انقلاب دفاع مقدس بوده، یادآور شد: جوانان با از خودگذشتی توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروزه نیز در حوزه علم و دانش توانسته اند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به سند چشم انداز 1404 در حوزه علمی اضافه کرد: امروزه با کمک جوانان این امر در کشور تحقق پیدا کرده و من متاسفم که در عرصه های مختلف فرصتی برای جوانان فراهم نیست.

قالیباف تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری به سه اصل مهم وحدت،مردمی بودن و جوان گرایی تاکید کرده و مطالبه این امر را از جوانان می خواهد.

شهردار تهران گفت: امروزه باید مسیری برای رشد و مدیریت جوانان در تمام عرصه های مختلف باز شود به این منظور که پیشرفت یک کشور زمانی محقق می شود که مدیریت جامعه به جوانان عاقل و خردمند سپرده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.