مدیر عا مل بیمه سلامت ایران از معارفه 22 استان در خصوص اهداف برنامه‌های راهبردی خبر داد.

محمد جواد کبیر مدیر عامل بیمه سلامت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی  گروه اجتماعی باشگاه خبرگاران، با اشاره به عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی این بیمه اظهار کرد: برای عملیاتی شدن این برنامه لازم است تا اهداف پیش بینی شده تبدیل به اهداف قابل سنجش کمی شده و هریک از ادارات کل در چارچوب راهبردهایی که پیش بینی شده است مکلف به تعیین هدف‌های کمی خود شوند. 

وی تصریح کرد: هنگامی که هدف های کمی در ستاد مشخص شود استان‌ها باید بر اساس این اهداف مسیر خود را مشخص و در محدوده جغرافیایی هر استان آنچه که به عنوان راهبردهای اصلی سازمان محقق می‌شود، خدمات متناسب با جمعیت ارائه شود. 

کبیر در ادامه افزود:‌کارکرد سازمان بیمه سلامت ایران بر اساس اهداف عملیاتی و راهبردهایی که تعیین شده می‌تواند در نظام ارزیابی عملکرد فعالیت‌های استان‌ها را، بر اساس شاخص‌های تعیین شده مطالبه کند. 

مدیر عامل بیمه سلامت ایران تاکید کرد: با شکل گیری برنامه‌های راهبردی می توان هم نظام ارزیابی عملکرد و هم نظام ثبت گزارش دهی را ارتقاء داده و نیز پاسخگویی را هدفمند تر کنیم. 
 
وی با بیان اینکه امیدواریم حداکثر در اول تیر ماه این برنامه اجرایی شود گفت:‌22 استان تاکنون در خصوص این برنامه معارفه شده‌اند و قرار است 9 استان دیگر در هفته ‌آینده معارفه شوند تا بر اساس این برنامه بودجه تخصیص یابد. 
 
کبیر در پایان گفت: ‌از این رو با بودجه تخصیص یافته و برنامه هایی که از استان ها به ما اعلام می‌شود نظام ارزیابی عملکرد شکل می‌گیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار