دراگان اسکوچیچ نگران وضعیت فولاد خوزستان شد و با باشگاه فولاد تماس گرفت.

اسکوچیچ با باشگاه تماس گرفتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  و به نقل از یک مقام آگاه در تیم فولاد،در پی تغییرات بوجود آمده درمدیریت باشگاه فولاد خوزستان مربی این تیم هم نگران شد و طی تماس با باشگاه پیگیر موضوع شد.


اما مسئولان حاضر در باشگاه به او اطمینان دادند تغییرات بوجود آمده در وضعیت او تاثیری نخواهد داشت و افراد جدید هیات مدیره نیز خواهان همکاری با اسکوچیچ هستندو حتی برنامه هایی را که او به باشگاه ارائه داده بود  به مراحل اجرایی نزدیک کردند.


به این ترتیب وی که در حال حاضر برای سپری کردن یک دوره کلاس مربیگری در بارسلونا به سر می برد اواخر خرداد به اهواز باز می گردد.
 
** اعتراض به خرید امتیاز فولاد

برخی اعضای شورای شهر اهواز نسبت خرید امتیاز تیم فولاد نوین توسط شهرداری اعتراض کردند.

به گزارش منابع آگاه چندی پیش از شهرداری اهواز به عنوان یکی از خریداران تیم فولاد نوین نام برده شد ولی گویا در این خصوص با همه اعضای شورای شهر مشورت نشده بود از این رو در جلسه اخیر اعضای شورا که با حضور مسئولان شهرداری و معاونان شهردار در شورای شهر اهواز برگزار شد برخی نمایندگان نسبت به این اقدام اعتراض کرده و خواهان صرف بوجه در بخش های واجب تری شدند.

در این اعتراض ها به عقب افتادن حقوق بخشی از کارمندان شهرداری و رسیدگی به بخش های خدماتی اشاره شد و نسبت به اقدام خرید تیم لیگ برتری فولاد نوین اعتراض شد.

از سوی دیگر خبردار شدیم جلسه معامله امتیاز تیم لیگ برتری فولاد نوین اهواز دیروز در ساختمان باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

سیدمهدی آلبوشوکه، سردار علی ناصری و هدایت ممبینی اعضای کمیسیون ورزش شورای شهر اهواز در ساختمان باشگاه فولاد خوزستان حاضر شدند تا جلسه ای با علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز و سایر مسئولان این باشگاه داشته باشند.

** جانشینان مدیران فولاد مشخص شدند

 بنابراین گزارش و به نقل از یک مقام آگاه در تیم فولاد،شرکت فولاد خوزستان در نظر دارد سه عضو جدید را جایگزین سه عضو مستعفی باشگاه فولاد خوزستان کند.

 پس از اینکه جدایی محمد صیادنژاد، سیف الله دهکردی و محمدعلی فرهادزاده از عضویت هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان قطعی شد،نام سید نور موسوی، رحیم محسنی و علیرضا اژدری زاده (مدیرعامل فولادنوین) گزینه هایی برای جانشینی سه عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان مطرح شد.

گویا قرار است در کنار عباس بابازاده و حبیب‌الله رضایی، دو عضو باقی مانده از هیئت مدیره قبلی، ترکیب پنج نفره هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان را تشکیل دهند.

در این بین حبیب‌الله رضایی، مسئول تربیت بدنی شرکت فولاد خوزستان، گزینه  اصلی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است. 
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار