برنامه ویسی در هیات مدیره تیم استقلال خوزستان بررسی می شود و اگر مورد تایید بود بار دیگر با این مربی همکاری می شود.البته مدت قرارداد 12 بازیکن این تیم با باشگاه نیز تمام شده است.

3 عضو جدید به تیم ملی اضافه شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از یک مقام آگاه در تیم استقلال خوزستان، فاضل بختیاری از ادامه همکاری با عبد اله ویسی خبر داد.

مدیرعامل تیم استقلال خوزستان به خبرنگار ما گفت:عبد اله ویسی از ما یک هفته فرصت خواست و پس از آن برای ادامه همکاری با ما برنامه اش را ارائه می دهد.به این ترتیب وی هفته آینده برنامه یک ساله ای به باشگاه استقلال خوزستان ارائه می‌دهد .

وی ادامه داد:این برنامه در هیئت مدیره باشگاه استقلال بررسی می‌شود و اگر از سوی هیئت مدیره پذیرفته شد، کار برای فصل جدید شروع می‌شود. می دانیم که زمان کمی داریم و باید هر چه سریعتر برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم تا از رقبا عقب نیافتیم و فصل بهتری را برای هواداران استقلال خوزستان رقم بزنیم.

بختیاری در مورد برنامه این تیم در جذب بازیکن گفت: به جهت تقویت تیم قطعاً در لیست بازیکنان تیم برای فصل آینده تغییراتی خواهیم داشت. باید با بازیکنان صحبت کنیم و آنهایی را که می خواهیم گلچین کنیم.هرچند ممکن است بازیکنی هم قصد جدایی داشته باشد.

** همچنین گفته می شود مدت قرارداد 12 بازیکن این تیم با باشگاه نیز تمام شده است.

** در خبر دیگری نیز آمده است ؛ قرارداد مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال خوزستان فسخ شد.

 لامین دیاوارا در ابتدای فصل گذشته با عقد قراردادی دوساله به تیم آبی پوش استقلال خوزستان پیوست و 824 دقیقه برای استقلال بازی کرد ولی نتوانست برای این تیم گل بزند.

البته وی ناکامی خود در طول فصل را با دو گلی که در بازی برگشت پلی اف وارد دروازه مس کرمان کرد جبران کرد ولی باز هم دو طرف مایل به همکاری نبودند و در نهایت امروز تسویه حساب کرد و راهی کشور مالی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار