دولت تصمیم جدی در خصوص حمایت از تاکسیرانی را اتخاذ کند

رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: حذف سهمیه سوخت و یارانه ویژه تاکسیرانی بازار گرمی را برای مسافربران شخصی ایجاد کرده که انتظار داریم دولت تصمیم جدی برای حمایت از این قشر اتخاذ کند.

فیروزگرانی// دولت تصمیم جدی در خصوص حمایت از تاکسیرانی را اتخاذ کند

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مثیم مظفر، رئیس سازمان تاکسیرانی تهران در حاشیه جلسه علنی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به تبعات تک نرخی شدن بنزین در شهر اظهار کرد: ‌تاکسیرانان شهر تهران موظف هستند بر اساس نرخ کرایه تاکسی مصوب شورای شهر که ابتدای سال اعلام شده، کرایه را دریافت کنند.

وی ادامه داد: واقعیت مطلب این است که قشر زحمت کش تاکسیرانی انتظار دارند که دولت یارانه ویژه‌ای را برای بحث حمل و نقل عمومی در نظر بگیرد، چرا که در شهر تهران روزانه 4 میلیون و 500 هزار مسافر توسط ناوگان تاکسیرانی جابجا می‌شود و در واقعیت تاکسیرانی یک وسیله حمل و نقل عمومی تلقی می‌شود که حذف سهمیه سوخت و یارانه ویژه تاکسیرانی، بازار گرمی برای مسافر بر شخص می‌کند.

رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: مسافر بر شخصی تحت نظارت هیچ سازمانی نیست و تایید صلاحیت نیز نشده و ایمنی سفر را برای شهروندان کاهش می‌دهد که باید این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد.

مظفر ادامه داد: با تک نرخی شدن بنزین، بیش از 14 درصد هزینه به تاکسیرانان اضافه شده است و انتظار ما این است که دولت یک تصمیم جدی برای وسایل حمل و نقل عمومی اتخاذ کند.

مظفر در پایان گفت:‌شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه تخلف می‌توانند مشکلاتشان به سامانه 1888 مطرح کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار