سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در ادامه برگزاری رقابت های لیگ جهانی تصمیم به ایجاد تغییراتی در تیمش گرفت.

زایتسف به تیم ملی والیبال ایتالیا دعوت شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی والیبال ایتالیا که به استرالیا سفر کرده بود به ایتالیا بازگشت تا طبق برنامه های از پیش تعیین شده خود را برای بازی مقابل صربستان به مربیگری گبریچ که فصل قبل هدایت تیم پروجا را بر عهده داشت، آماده کند.

طبق اخبار منتشره در ایتالیا مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم خود در مقایسه با بازی مقابل استرالیا گرفته و در راستای این تغییرات وی دو بازیکن به نامهای بوتو و بوسی را از ترکیب تیم خود کنار گذاشته و ایوان زایتسف را به تیم ملی ایتالیا دعوت کرد.

بروتو جمع کثیری از بازیکنان تیم مارکه را به تیم خود دعوت کرده که به جز جاکوبو ماساری که بازیکن تازه واردی است می‌توان به امانوئله  بیرارلی و سالواتوره روسینی و ایوان زایتسف اشاره کرد.

طبق اخبار موجود چهارده بازیکن به تیم ملی والیبال ایتالیا برای بازی مقابل صربستان دعوت خواهند شد که ترکیب اصلی از میان این بازیکنان اعلام خواهد شد:
راندازو ، ماساری ، آنتونوف ، لانتزا ، آنتزانی ، التی منگوتزی ، بیرارلی ، سابی ، وتوری ، زایتسف ، تراویسا ، جانللی ، جووی ، کلاچی ، روسینی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار