والیبالیستی که برای یافتن همسر دست به دامن سرمربی تیم ملی شد! + عکس

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان برای کمک به یکی از بازیکنانش برای وی به دنبال همسر می گردد!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ویتال هرنین سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال آلمان برای کمک به کریستین فروم بازیکن تیم ملی والیبال آلمان که بیست و چهار سال سن دارد و در تیم والیبال پروجا فعالیت کرده و توسط رییس باشگاه پروجا با عنوان " تانک " خطاب می شود، به دنبال همسر می گردد.

وی در صفحه توییتر خود در رابطه با این بازیکن اینطور نوشت: در حال حضور یک مشکل وجود دارد که به مسئله روز تبدیل شده است.تمام بازیکنان تیم ملی والیبال آلمان ازدواج کرده و یا نامزد دازرند بجز کریستین فروم.او پسری دوست داشتنی و بسیار مودب است.چه کسی حاضر به کمک کردن من است؟

والیبالیستی که برای یافتن همسر دست به دامن سرمربی تیم ملی شد! + عکس

این پیام هرنین کافی بود تا موجی رسانه ای در آلمان پیرامون این بازیکن ایجاد شود و شبکه های تلویزیونی المان بطور گسترده به این موضوع بپردازند و فدراسیون والیبال آلمان را به تمسخر بگیرند.

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در ادامه پیامش با لحنی معنی دار اینطور نوشت: هر ورزشکاری باید به قدرت درون خود اکتفا کند و این طبیعی نیست که من دوست داشته باشم به بازیکنانم کمک کنم؟

در پایان هم سرمربی بلژیکی از اینکه تمام رسانه های ارتباط جمعی از جمله رادیو و تلویزیون و رسانه های خبری در حال کمک کردن به وی هستند از همه تشکر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، آلمان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار