ملاکاظمی گفت: این شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند وحدت را بین مسلمانان از بین ببرند اختلاف شیعه وسنی را بیشترکنند ایجاد فاصله‌ی زیاد بین مسلمانان، مرجعیت،بدبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی،انقلاب...

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ملاکاظمی عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران، به بیان این مطلب افزود: اگر ما بخواهیم درباره آسیب هایی شبکه‌های ماهواره بر  افکار جوانان امروز صحبت کنیم دو نکته را باید وظیفه‌ی منتظران را در عصرغیبت امام زمان بررسی کنیم.

ملاکاظمی گفت: باید زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشیم و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت یک بخشی به آمادگی‌های فردی و یک بخشی به آمادگی‌های اجتماعی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه جنگ نرمی که دشمن دارد آغاز می‌کند افکار جوانان ما را تحت تصرف و سلطه‌ی خودش قرار می دهد خاطرنشان کرد:
ماهواره تیر زهرآلودی است که افکار و اندیشه‌های افراد را مورد هجمه‌های خودش قرار می‌دهد این ابزار شیطانی، پرخاشگری، ستیزه‌جویی، خشونت و از بین بردن روابط عاطفی بین خانواده، سست کردن بنیان خانواده، اینها چیزهایی که شبکه‌های ماهواره مد نظر قرار دادند،که دقیقا همان چیزهایی است که یک منتظر واقعی با توجه به آنها باید خودش را آماده کند برای ظهور حضرت حجت، که در حقیقت، با خود فراموشی، خدا فراموشی را بیاورد و با خدا فراموشی ضربه بزند.

این کارشناس مهدویت افزود: وقتی فرد از هویت خودش دور شود از اطراف خودش و جامعه‌اش دور می‌شود و به آن ضربه وارد می‌کند در نتیجه این ابزار شیطانی باعث افسردگی‌، انزوا و دین‌ستیزی، ستیزه‌جویی، دنیا‌گرایی، فساد اخلاقی، اینها مباحثی است که اینها دنبال می‌کنند و با این کارشان می‌خواهند به مهدویت ضربه وارد کنند، می‌خواهند بگویند آقا بیایید، کار کنیم، دنیا را ظلم فرا بگیرد، دنیا گناه و فساد فرا بگیرد، در حقیقت اینها می‌خواهند با این کار ظهور حضرت را به تعویق بیاندازند.

ملاکاظمی ادامه داد: این شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند وحدت را بین مسلمانان از بین ببرند اختلاف شیعه و سنی را بیشتر کنند ایجاد فاصله‌ی زیاد بین مسلمانان، مرجعیت، کوبیدن جمهوری اسلامی، بدبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب، ارزش های انقلاب، امام و شهدا، دفاع از آمریکا و اسرائیل از اهداف این شبکه‌های ماهواره‌ای است و قطعا اگر ما جلوی این جنگ نرم دشمن بایستیم و ابزار بسیار شوم را از خانه‌ها و اطرافیان دور کنیم،با تبیین درست می توانیم در این جنگ پیروز باشیم.

وی با اشاره به صحبت های مقام مظم رهبری خاطرنشان کرد: آقا می‌فرمایند: این عمار؟ عمارهای ما کجا هستند؟ما وظیفه داریم،در آستانه‌ی میلاد حضرت صاحب‌زمان برای خشنودی قلبش، بیاییم عمار آقا باشیم، در حقیقت عمار امام زمان "اروحناله‌الفداة" باشیم کار عمار چه بود؟ کار عمار تبیین بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه به فهم ناصحیح و نادرست از اندیشه‌های مهدویت اشاره کرد و گفت:در فهمی نادرست گفته می شود که باید دنیا را ظلم و فساد فرا بگیرد و با افزایش فساد و ظلم امام زمان(ع) می‌آید در حالی که نمی‌دانند و غافل هستند، در حقیقت با این کار داریم دشمن را یاری می‌کنیم و فردا ضربه‌ای است که به پیکره‌ی اسلام وارد خواهد شد و این را بدانیم اگر خدای ناکرده این انقلاب عزیزی که ثمره‌ی خون فراوان شهدا است این انقلاب عزیزی که با دسترنج فراوان امروز به دست ما رسیده از قیام الهی و ملکوتی یک سید شجاع و یک رهبر مقتدر، امام عزیزمان به دست نااهلان بیفتد دیگر معلوم نیست تا قرن‌ها و چه قدر باید صبر کنیم تا حکومتی تشکیل شود تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت شود.

ملاکاظمی یادآور شد:آن موقع است که دیگر یک حق بزرگی به گردن ما خواهد آمد که قطعاً فردای قیامت در مقابل تمام انبیا و اولیا پاسخگو باشیم، نه فقط در برابر شهدای عزیزمان و نه در برابر امامان، در برابر 124000 پیامبر، در برابر تمام معصومین بدانیم که همه چشم‌شان به این انقلاب است که بعد از سالیان سال یک حکومت اسلامی تشکیل شده که قرار است زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشد و توجه و استفاده نادرست از شبکه‌های ماهواره و رفتن به سمت آن تیر زهرآلود دشمن قطعاً آن چیزی است که مدنظر امام زمان نخواهد بود و استفاده های نادرست  کمک به دسیسه‌های شوم دشمنان خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار