بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکیل «ارتش اسلامی» برای مقابله با رژیم صهیونیستی ایده خوبی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تشکیل ارتش اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی ایده خوبی است به شرطی که قابلیت تحقق داشته باشد.

تشکیل «ارتش اسلامی» برای مقابله با رژیم صهیونیستی ایده خوبی استعلاالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد تشکیل «ارتش اسلامی» علیه رژیم صهیونیستی گفت: مسلما رژیم صهیونیستی و آمریکا دشمنان اصلی جهان اسلام هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال بحران به جهان اسلام، کشته شدن مسلمانان و ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم بصیرت تعدادی از سران کشورهای اسلامی، نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی و آمریکا که انگلیس هم در آن نقش مهمی دارد جامه عمل پوشانده شده و امروز شاهد بحران در بسیاری از کشورهای مهم اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: پیدایش داعش به معنای جنگ نیابتی رژیم صهیونیستی با امت‌های اسلامی است و کمک‌های گسترده این رژیم از درمان مجروحین در بیمارستان‌های صهیونیستی گرفته تاحمایت از فرماندهان و هدایت آن‌ها نشان دهنده این واقعیت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جدی نبودن آمریکا علی رغم تشکیل ائتلاف در مقابله با داعش که نمونه بارز آن را در حوادث الرمادی عراق شاهد بودیم، نشان دهنده توافق پنهان آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: متاسفانه تعدادی از هم پیمانان آمریکا در منطقه به ویژه عربستان، ترکیه و قطر در این طراحی شریک هستند.

بروجردی ادامه داد: کشف اطلاعات اخیر در ترکیه مبنی بر ارسال تسلیحات پیشرفته به معارضین سوریه گوشه‌ای از اطلاعات پنهان در این رابطه است.

وی تصریح کرد: عملا عربستان سعودی که در اوج بی‌غیرتی اسلامی عربی در حال کشتار مردم مظلوم یمن است، نقش مهمی در این بازی طراحی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی ایفا می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ثروت میلیاردی نفت عربستان به جای آن که در مقابله با رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود، متاسفانه علیه مردم مظلوم یمن به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: نقش مثبت ایران در جهت مرهم نهادن به زخم‌های مردم مظلوم یمن و کمک رسانی انسان دوستانه به آن‌ها و مبارزه با گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق که موجب بی آبروی عربستان در جهان اسلام است، موجب شده اخیرا وزیر خارجه عربستان برای سرکوب گذاشتن به شکست‌های خود در یمن علیه ایران رجزخوانی کند.

بروجردی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به سیاست‌های خود در مقابله با تروریسم در منطقه با جدیت ادامه خواهد داد و از هیچ کمکی به ملت‌های مظلوم عراق، سوریه و یمن فروگذار نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: تشکیل ارتش اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی ایده خوبی است به شرطی که قابلیت تحقق داشته باشد که در آن صورت به میزان قابل توجهی توطئه‌های طراحی شده را خنثی خواهد کرد.

این در حالی است، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان  2 روز قبل در برنامه زنده تلوزیونی از تشکیل ارتش عربی برای مقابله با یمن انتقاد کرد و گفت: مگر یمن عرب نیست، می شود ارتشی فراتر از ارتش عربی  به عنوان «ارتش اسلامی» برای مقابله با ر‍ژیم صهیونیستی تشکیل داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار