مديرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با هماهنگی‌هایی که با انجمن‌های صنفی رانندگان جاده‌ای صورت گرفته، قرار است هيچ گونه افزايش قيمتی در هزينه جابه‌جایی مسافران در مقطع کنونی نداشته باشيم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، محسن حاجي اسماعيلي درباره تأثير افزايش نرخ سوخت بر قيمت جابه‌جايي مسافر با ناوگان عمومي جاده‌اي کشور گفت: با هماهنگي ‌هايي که با انجمن‌هاي صنفي شده است آنها درخواستي براي افزايش قيمت ارائه نخواهند کرد.

مديرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي کشور تأکيد کرد: انجمن‌هاي صنفي مسافر و به تبع آن رانندگان جاده‌اي با اين تصميم منطقي خود شعار امسال را عملي و محقق کرده‌اند.

وي با يادآوري اينکه هرگونه افزايش قيمت حمل و نقل در شرايط کنوني اثر رواني دارد، ادامه داد: ثبات نرخ جابه‌جايي مسافر در اين شرايط ضروري است که اين مهم با کمک رانندگان محقق مي شود.

حاجي اسماعيلي با بيان اينکه اين افزايش نرخ سوخت تأثير ناچيز و اندکي بروي هزينه‌ها حمل دارد، گفت: اين هزينه‌ها از سوي خود رانندگان مديريت مي‌شود و افزايش قيمتي نخواهيم داشت.

مدير کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: در صورتي که مردم افزايش قيمتي را مشاهده کردند، مي‌توانند با سامانه 141 تماس بگيرند و  موارد اعتراضي خود را از اين طريق به مسئولان مربوط اطلاع دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، قیمت ، بلیت ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار