افزایش نیافتن قیمت بلیت اتوبوس و همچنین افزایش 100 تومانی نرخ سوخت هواپیماهای مسافربری، از مهم‌ترین عناوین خبری این هفته به شمار می‌رود.

افزایش نیافتن قیمت بلیت اتوبوس/  افزایش 100 تومانی نرخ سوخت هواپیماهای مسافربریبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ این هفته بخش راه بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری بوده است.


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش نیافتن قیمت بلیت اتوبوس خبر داد گفت: سوخت بخش حمل ونقل جاده‌ای نیز از اول تیر ماه سهیمه‌بندی می‌شود.


هواپيمایی جمهوری اسلامی ايران "هما" پنجاه وسومين مسير بين المللی خود را در مسير مشهد- كراچی راه اندازی کرد.


معاون هوانوردی و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايی کشوری اعلام كرد: پروازهای چارتر تنها در قالب تورها مجاز است و با دفاتری که بليت اين پروازها را بصورت انفرادی بفروشند، برخورد می‌شود.


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر در بحث رفع مشکلات منابع مالی و سیاست‎های سرمایه‎گذاری اعلام آمادگی می‌کند؛ همچنین هر تولیدکننده‎ای که نیاز به سرمایه تضمین برای دریافت وام دارد می‎تواند از سازمان بنادر کمک بگیرد زیرا سازمان بنادر برای این کار اعلام آمادگی کرده تا بتواند ضمانت وام‎گیرندگان را انجام دهد.


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لزوم بازنگری در آیین‌نامه حقوق مسافران خبر داد و گفت: با حضور وزیر راه شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری جلساتی برگزار کردیم که امیدوار هستیم به نتیجه برسد.


مدیرعامل کشتیرانی والفجر خواستار ایجاد شورای ملی گردشگری دریایی در کشور و رفع مشکلات شرکت‎های کشتیرانی حمل مسافر شد


راه‌آهن میانه - اردبیل مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: اين اداره كل از سرمايه گذارانی كه تمايل به مشاركت در احداث، بهسازی و ارتقای مشخصات راه‌های ارتباطی استان دارند استقبال می‌كند.


مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار شرکت راه‌آهن از ایجاد تمهیداتی برای روان سازی ترافیک خرید اینترنتی در زمان پیش‌‌فروش بلیت قطار خبر داد و گفت: دیگر شاهد صف‌های طولانی برای تهیه بلیت قطار نخواهیم بود.


مدیرعامل شرکت واگن‌سازی ریل ترابر صبا از ارائه بسته‌های حمایتی به سرمایه‌گذاران و تضمین بازگشت سرمایه آنها در چهار سال خبر داد.


سوختگیری هواپیما نرخ سوخت انواع حامل‌های انرژی از جمله نرخ سوخت هواپیما از ساعت ۲۴ سه‌شنبه فردا سه‌شنبه از ۵۰۰ تومان در هرلیتر به ۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد.


مديرعامل شرکت ريل ترابر سبا گفت: تا افق سال 1404 ،‌ بيست و پنج هزار واگن باری نياز داريم و اگر براي توليد هر واگن‌ نياز به 15 تن فولاد باشد، صنعت فولاد هم رونق می‌گيرد و صنعت ريلی بدون نياز و وابستگی به خارج می‌تواند خودکفا شود.


معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، ادعای اخیر دولت آمریکا مبنی بر جلوگیری از فعالیت ناوگان هوایی جدید که وارد کشور شده است را نقض صریح مقررات بین المللی دانست.


معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامي ايران از برنامه ويژه اين شرکت برای تعطيلات نيمه خرداد خبر داد.


معاون فنی ومهندسی راه آهن از افزایش تعدادواگن های مسافری به 4 هزار دستگاه تا سال 1400 خبر داد و گفت: باحمایت های مالی و تشویقی میزان جذب سرمایه گذاران را افزایش داده ایم.


پنجمين اجلاس همكاری‌های حمل‌ونقل جاده‌ای ايران و افغانستان با حضور معاون وزير راه و شهرسازی كشورمان و معاون وزير برنامه‌ريزی و سياست گذاری وزارت حمل و نقل و هوانوردی افغانستان در تهران به مدت دو روز برگزار شد.


ساطعی از حمل 25 میلیون تن مواد معدنی توسط بخش ریلی خبر داد و گفت: در حال حاضر با 600 دستگاه واگن باری مواد معدنی را جابجا می‌کنیم.


رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:​ دلیل انتظار کامیون‌ها‌ در مرز ایران و ترکیه، عدم تأمین گازوئیل توسط ترکیه برای فروش به کامیون‌های خودشان در مرز است که متأسفانه کامیون‌های ایرانی نیز در یک صف مشترک و پشت همان کامیون‌ها در انتظار هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، جاده ، نرخ ، سوخت ، خط آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار