مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیگیری اجرایی کردن برنامه‌های جامع راهبردی حوزه زنان و خانواده با رویکرد توانمندسازی در محدوده بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی با مشارکت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی از اهداف اصلی تفاهم نامه به شمار می‌رود.

پیگیری اجرایی شدن برنامه امور زنان در محدوده  بافت‌های فرسودهبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شهین دخت ملاوردی در مراسم انعقاد تفاهم نامه امور زنان و خانواده ریاست جمهوری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در چارچوب ماده 230 قانون برنامه پنجم از معاونت امور زنان خواسته شد که در 14 محور از دستگاه‌های اجرایی نقش زنان دیده شود. 

وی افزود: مباحثی نیز در شورای اجتماعی کشور و وضعیت سکونت‌گاه‌های بافت‌های فرسوده ارائه شد و ریاست آن نیز با معاونت دو جلسه اختصاص یافته است. 

 ملاوردی اظهار داشت: امروز در وزارت راه و شهرسازی سعی کرده‌ایم تفاهم نامه ای را به مدت 4 سال منعقد کنیم و در حال حاضر پیش نویس و متن آن آماده شده و امروز به امضا می‌رسد. 

مشاور رئیس جمهور در امور زنان توضیح داد: پیگیری اجرایی کردن برنامه های جامع راهبردی حوزه زنان و خانواده با رویکرد توانمند سازی در محدوده بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی با مشارکت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و سایر مراجع زیر ربط از طریق ستاد ملی زنان و خانواده و کارگروه‌های مرتبط و همچنین کارگروه تعالی خانواده شورای اجتماعی کشور از جمله زمینه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است. 

وی خاطر نشان کرد: همکاری و هماهنگی و تدوین برنامه جامع راهبری در حوزه زنان و خانواده با رویکرد توانمند‌سازی در محدوده بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی با مشارکت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و سایر مراجع زیر ربط از دیگر زمینه‌های همکاری این معاونت به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، زنان ، خانواده ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار