معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در بخش راه و حمل و نقل در خوزستان باید نگاه ویژه ای در این چارچوب به استان داشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ امیر امینی در حاشیه بازدید از طرح های راهسازی در خوزستان اظهار کرد: 10درصد راه های کشور در خوزستان قرار دارد و این استان از نظر اقتصادی و حمل و نقل کالا برای کشور حائز اهمیت است.

وی با اشاره به مصوبات نشست استاندار و اعضای شورای حمل و نقل خوزستان با وزیر راه و شهرسازی  که در21 بند مصوب شد هدف از سفر خود را در چارچوب ابن نشست اعلام کرد و افزود: مشکلات بخش راه خوزستان از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرد و با تزریق اعتبارات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن برطرف می شود.

امینی گفت: این مشکلات و مسایل به دقت احصا شده و در برنامه ریزی های وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و برطرف می شود.

در سفر به خوزستان از محورهای ارتباطی شهرستان های اهواز، سوسنگرد، بستان، چزابه ،خرمشهر، آبادان، ماهشهر، بندر امام، هندیجان، دیلم، بهبهان، رامهرمز و امیدیه دیدن کرد و در جریان روند اجرای طرح های در دست اقدام و اجرای وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در این محورها قرار گرفت.از جمله پروژه هایی که پس از پل نهم اهواز مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت کمربندی خرمشهر.آبادان بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان توضیح داد: کمربندی خرمشهر، آبادان به طول 35کیلومتر از شلمچه شروع و به جاده آبادان. ماهشهر 
ختم می شود؛ این کمربندی دارای چند تقاطع در محور خرمشهر. اهواز، آبادان. اهواز و جاده امام صادق. اهواز است که در سه قطعه 12،15 و هشت کیلومتری ساخته می شود.

منوچهر رحمانی افزود: قطعه 12 کیلومتری 220میلیارد ریال اعتبار دارد که شش کیلومتر آن در دست احداث است




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.