93 مرکز خرید گندم در خوزستان در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مشارکت داشته اند

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 گفت : خرید تضمینی گندم از کشاورزان همچنان ادامه دارد و میزان گندم خریداری شده بیشتر هم می شود، در ادامه حسین پور مقدار خرید گندم در استان را بیش از 910 هزار تن اعلام کرد.

وی افزود : بهای گندم خریداری  توسط  بانک کشاورزی در خوزستان بصورت روزانه و بدون هیچ مشکلی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

حسین پور بیان کرد : 93 مرکز خرید گندم در خوزستان در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مشارکت داشته اند و تا انتهای فصل خرید همگی فعال خواهند بود و آمادگی دریافت گندم های مازاد بر مصرف کشاورزان را خواهند داشت.

وی یادآور شد: عمده ترین بخش مصرف گندم در ایران مربوط به تولید نان است (۹۰% عرضه گندم)، و از آنجا که نان تولیدی از گندم مهم ترین ماده غذایی روزانه مردم کشور را تشکیل می دهد و نقش عمده ای در تامین انرژی و پروتیین موردنیاز دارد و این مسئله باعث شده تا این شرکت در امر خرید گندم با دقتی بسیار مطلوب و مطابق با استاندارد های تعریف شده اقدام به خرید و نگهداری گندم نماید تا بتواند امانتدار خوبی برای مردم باشد و قطعا شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 با این سیاست  نقش موثری در تهیه نان باکیفیت در استان خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت غله در خصوص کیفیت گندم های خریداری شده گفت: گندم خریداری شده بر اساس استانداردهای تعریف شده در جدول پاکی خریداری می شوند که تاکنون افت گندم های خریداری شده، حدود یک درصد بوده که نشان از پاکی گندم های تحویلی به مراکز تعیین شده  دارد.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: خوزستان ، پیشتاز ، خرید ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.