رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: جواب تست دوپینگ تیم ملی جوانان دیروز به صورت مکتوب به دستمان رسید و ما با متخلفان برخورد می کنیم.

جواب تست دوپینگ جوانان را دریافت کردیم/با متخلفان برخورد جدی خواهیم کردداوود باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جواب تست دوپینگ جوانان را به صورت مکتوب دریافت کردیم و 2 وزنه بردار نمونه آزمایشات مثبت بود، البته این نمونه اول تست بود و اگر 2 وزنه برداری اعتراضی داشته باشند به آنها فرصت دفاع می دهیم اما اگر مستنداتشان قابل قبول نبود نامشان را اعلام می کنیم و طبق قانون محرومیتشان را اجرایی می کنیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: وزنه برداران تیم ملی جوانان قبل از مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون به اردو دعوت شدند بنابراین اگر اتفاقی افتاده در آن زمان بوده است.
 
وی افزود: طبق صحبتی که با حسین توکلی داشتم تعهد مکتوب از وزنه برداران گرفته بنابراین طباطبایی و توکلی قطعا نظرشان این بوده که ملی پوشان را تحت کنترل قرار بدهند و آزمایش هم گرفتند اما ما به آن نمونه اکتفا نکردیم و دوباره تست گرفتیم.
 
باقری تصریح کرد: من از هیات رئیسه و کمیته فنی می خواهم در طول سال از وزنه‌برداران نمونه گیری کنیم و از مربیان هم تقاضا دارم نسبت به وزنه‌برداران اشراف کامل داشته باشند. انگیزه هر ورزشکاری این است که راه فراری داشته باشد تا عملکرد بدنی خود را افزایش بدهد اما اگر مانع ورزشکار شویم به طور حتم نمی‌تواند دوپینگ کند.
 
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال فدراسیون و کمیته فنی باید در مورد این 2 وزنه بردار تصمیم گیری کند و کمیته پزشکی هم برنامه های خود را اعلام می کند کاملا تابع رای قانونی هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار