وزنه بردار تیم ملی جوانان ایران گفت: شرایط بسیار خوبی داریم هر 4 وزنه بردار اعزامی به رقابت‌های جهانی شانس کسب مدال را داریم.

هر 4 وزنه بردار اعزامی شانس مدال داریم/هدفم حضور در تیم ملی  بزرگسالان استعلی میری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تمرین‌های سبک انجام می‌دهیم و شرایط اردو نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و تمام تلاشمان را برای کسب نتایج انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به شرایط وزنه برداران اعزامی به رقابت‌های جوانان جهان بیان کرد: نفرات حاضر 4 نفر برای اعزام به مسابقات جوانان جهان انتخاب شدیم و اگر تمام قدرتمان را به کار بگیریم هر 4 نفرمان شانس کسب مدال را داریم زیرا از پتانسیل بالایی برخورداریم و لایق کسب مدال هستیم.

وی در خصوص حریفانشان‌ در رقابت‌های جهانی اذعان کرد: حریفان سر سختی داریم و سطح مسابقات بسیار بالا است زیرا هر زمان که رقابت‌ها در اروپا یا آسیا برگزار می‌شود وزنه برداران خوبی شرکت می کنند اما در آمریکا به دلیل مسافت دور سطح مسابقات بالا نیست و به هر حال تمام سعی خود را می‌کنیم با یک رقابت سالم و پشت سر گذاشتن رقیب‌ها نتایج خوبی به دست بیاوریم.

علی میری در پاسخ به این سوال که چه اندازه شانس کسب مدال داریم گفت: من از الان نمی‌توانم قول مدال بدهم اما هدف اصلی‌ام کسب مدال طلا است بنابر این تمام توانایی خودم را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیرم.

ملی پوش جوانان وزنه بردرای ایران با اشاره به برنامه های خود گفت: از اصلی‌ترین برنامه های من این است که در این رقابت‌ها وزنه های خوبی بالای سر ببرم تا سال آینده بتوانم در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که ما را حمایت می‌کنند از جمله وزیر ورزش، رئیس هیات استان، حامی مالی تیم ملی و بقیه افراد تشکر می‌کنم که امیدوارم بتوانم پاسخگوی حمایت و اعتمادشان باشم.

شایان ذکر است: تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران برای حضور در رقابت های جهانی فردا عازم محل مسابقات می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار