دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون گفت:با حضور پرقدرت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هر طور شده باید نماینده سنگین وزن ایران در مسابقات جهانی 2015 لاس وگاس باشم.

پرویز هادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت:بعد از مسابقات جام جهانی شبانه روز در اردوهای تیم ملی تمرین کردم فقط و فقط به امید این که حضور پر قدرتی در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود کشتی گیران مدعی چون کمیل قاسمی چقدر شانس ملی پوش شدن را برای خودش متصور است گفت:همانطور که از اسمش مشخص است مرحله نهایی انتخابی تیم ملی یعنی همه کسانی که جواز حضور در این مرحله را به دست آوردند مدعی هستند و شانس ملی پوش شدن را خواهند داشت در نتیجه با همه احترامی که برای کمیل و سایر رقبا قائل هستم باید عرض کنم با توجه به آمادگی ایده آلی که دارم برای شکست تمامی حریفان برنامه دارم.

دارنده دو مدال طلای آسیا درباره این که یعنی از هم اکنون خود را ملی پوش جهانی 2015 می داند گفت:اصلاً این طور نیست در کشتی که ورزشی بی رکورد است پیش بینی معنایی ندارد و همه چیز بستگی به شرایط و روز مسابقه دارد،هر کشنی گیری از فرصت ها بهتر استفاده کند و کمتر اشتباه داشته باشد به طور حتم پیروز مسابقه خواهد بود؛من فقط عرض کردم با توجه به شرایط مطلوبی که دارم توانایی موفقیت در این میدان را خواهم داشت.

هادی در خاتمه عنوان کرد:در رقابت انتخابی المپیک لندن کمیل قاسمی پیروز میدان شد و خوشبختانه با توانایی که داشت صاحب مدال برنز المپیک 2012 شد و حالا نوبت من است که شکست آن زمان را جبران کنم و با رسیدن به دوبنده تیم ملی در وزن 125 کیلو گرم ضمن حضور در مسابقات جهانی 2015 و کسب سهمیه المپیک به یکی از سکوهای قهرمانی و اولین مدال جهانی ام برسم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار