رئیس سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش با اشاره به اجرای پروژه‌های بازسازی و نوسازی مدارس اعلام کرد: 695 میلیارد تومان اعتبار با نظر دولت و مجلس برای تخریب مدارس فرسوده و بازسازی و نوسازی مدارس اختصاص یافته است.

مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت‌و گو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های نوسازی مدارس در حال انجام است، ادامه داد: 695 میلیارد تومان با پیشنهاد دولت و مجلس برای تخریب‌، بازسازی و نوسازی مدارس در سال 94 در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: اگر این اعتبار فراهم گردد بیشتر پروژه‌های نیمه تمام در مدارس به سرانجام می‌رسد و دانش‌آموزان در فضای استانداردی قادر به تحصیل خواهند بود.

رئیسی با اشاره به اینکه اعتبارات به صورت سه ماهه تخصیص می‌یابد، خاطرنشان کرد: این اعتبار فقط برای تخریب و بازسازی مدارس به لحاظ فیزیکی است و 420 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس و کلاس‌های درس برای سیستم گرمایشی در نظر گرفته شده است؛ ضمن اینکه 100 میلیارد تومان از سوی خیرین در اختیار قرار دادیم و مجموعا اگر شرایط مساعد باشد خواهیم توانست تا پایان سال تحصیلی پیش رو 40 هزار کلاس درس را مجهز به سیستم استاندارد گرمایشی کنیم.

وی در پایان یادآور شد‌: جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در استان‌ها در حال انجام است و تا پایان خرداد نیز به طول می‌انجامد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.