سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به شرايط ثبت نام گفت:ارائه هرگونه پوشاک و لوازم التحریر در مدارس غیردولتی و اخذ وجه بابت ممنوع است.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به شرايط ثبت نام اظهار كرد:دستورالعمل ثبت نام و شهریه مدارس غیردولتی تهران برای سال تحصیلی جدید اعلام شده است و بر این اساس ثبت‌نام بر اساس شهریه ابلاغی برای برنامه درسی مصوب و فوق برنامه مدارس غیردولتی است و دریافت هرگونه وجهی به جز شهریه ابلاغی مصوب، ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت در فعالیتهای تابستانی این مدارس کاملا اختیاری است و ارائه بخشی از دورس اصلی قبل از شروع سال جدید در کلاس‌های تابستانی، ممنوع است. 

وی با بیان اینکه دریافت سایر هزینه‌ها مانند سرویس ایاب و ذهاب، تغذیه، فعالیتهایی چون اردوهای علمی، تفریحی و فرهنگی، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و غیره قبل از شروع سال تحصیلی مجاز نیست تاکید کرد: برگزاری این عناوین باید با مجوز آموزش و پرورش بوده و زمان دریافت هزینه‌ها بعد از تشکیل انجمن اولیا و مربیان و منوط به مصوبات آن است.

وي افزود: همچنین مدیران مدارس موظف‌اند میزان شهریه مصوب را به همراه رئوس کلیه فعالیت ها در قالب برنامه هفتگی در محل ثبت نام و در معرض دید اولیا و مراجعان نصب کنند.

ثقفی در پایان تاکید کرد: مدیران باید نسبت به تنظیم قرارداد اخذ شهریه مطابق فرم قرارداد ابلاغی از سوی آموزش و پرورش اقدام کرده و یک نسخه از آن را پس از تکمیل به ولی دانش آموز ارائه کنند.




انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار