کار‌شناس مسائل سیاسی درباره اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی گفت: دیدگاه اکثر کار‌شناسان بر این است که رژیم صهیونیستی اساسآ در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند ملت بزرگ ایران را تهدید کند.

تهدیدات صهیونیست‌ها مصرف داخلی دارد/درصورت شلیک صهیونیست‌ها به ایران، آن‌ها با پرتاب انبوهی از موشک مواجه خواهند شد"ناصر دهقانی" استاد دانشگاه و کار‌شناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این اظهارات صرفآ جنبه تبلیغاتی و کاربرد داخلی برای صهیونیست‌ها دارد.  
 

**رژیم صهیونیستی از شرایط موجود سوءاستفاده می‌کند

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از شرایطی که از سوی گروه‌های تکفیری به وجود آمده، کمی فرصت تنفس پیدا کرده و حال که این مجال برای او به وجود آمده، قصد دارد با چنین ادعاهایی کمی خودنمایی کند.

دهقانی تأکید کرد: این تهدیدات ادعایی بیش نیست و آن‌ها با این کار به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن مذاکرات هسته‌ای هستند.

 
وی عنوان داشت: در این‌باره دیدگاه اکثر کار‌شناسان بر این است که رژیم صهیونیستی اساسآ در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند ملت بزرگ ایران را تهدید کند.

این کار‌شناس مسائل سیاسی یادآور شد: مقامات صهیونیست باید این نکته را بدانند که در صورت شلیک هرگونه سلاح به سمت ایران، اولین پرتاب آنان مساوی است با آخرین پرتاب آن‌ها و پس از آن با هجمه انبوهی از موشک‌ها مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار