معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: حماسه 9 دی ماه از فروپاشی نظام و جنگ داخلی جلوگیری کرد و اگر از آن توطئه جلوگیری نمی‌شد وضعی به مراتب بدتر از سوریه داشتیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار «ناصر دهقانی» معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در همایش گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و بیعت با رهبری اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه از فروپاشی نظام و جنگ داخلی جلوگیری کرد و اگر از آن توطئه جلوگیری نمی‌شد وضعی به مراتب بدتر از سوریه داشتیم.
 
وی افزود: فتنه‌گران دروغ‌گو هستند زیرا وقتی به اعتقاد امام راحل و رهبری توهین شد آن‌ها سکوت کردند و پشتیبانان واقعی افرادی هستند که وقتی ایران در خطر بود و اصل ولایت فقیه در خطر افتاد به میدان آمدند.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به حماسه عظیم 9 دی به عنوان یک حماسه مردمی در پشتیبانی از اعتقادات مذهبی، دینی و ملی تصریح کرد: آن‌ها وقتی دیدند بیگانگان با سرپنجه‌های خون آلود خود بارها به پیکره ملت ضربه زده احساس کردند که باید به میدان بیایند.
 
سردار دهقانی با اشاره به حماسه 9 دی به عنوان مهمترین حادثه‌ای که در تاریخ انقلاب رخ داد ادامه داد: در ده سال اول انقلاب تهدیدات گوناگونی از جنگ و کودتا و تجزیه طلبی تا تروریسم منافقین دیده شد، اما فتنه 88 از آن‌ها متفاوت بوده و اگر فتنه 78 در عرض 5 روز جمع آوری شد فتنه 88 بیش از 8 ماه طول کشید تا جمع شود و تجربه استکبار در اوکراین و گرجستان نشان داد که اگر می‌خواهید فتنه‌انگیزی کنید از درون یارگیری کنید و آن‌ها به دنبال یارگیری از درون نظام بودند.  
 
وی ادامه داد: در ابعاد گسترده‌تر اگر بصیرت باشد در فضای غبارآلود هم می‌توانید عمق بیشتری را ببینید و خیلی‌ها فکر می‌کردند که فتنه 88 دعوای بین دو کاندیداست در صورتی که این ایده اشتباه بود.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: برخی از مصلحت اندیشان از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان گفتند که ما نظام را راضی می‌کنیم تا رای‌ها را دوباره بشمارند اما موسوی گفت به شرطی قبول می‌کنم که نام من از صندوق آرا بیرون بیاید و اگر غیر از این باشد شرایط همین خواهد بود.  
 
سردار دهقانی افزود: اگر در منازعات منافع ملی و آبروی نظام که بیش از 200 هزار شهید در آن وجود دارد، حتی اگر حق با شما باشد آیا ارزش این را ندارد که برای حفظ منافع و امنیت ملی ایفای نقش کنید و شبکه بی بی سی فارسی که معبد جریان ضد انقلاب است شش ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری افتتاح شد که دلیل آن کاملا مشخص بوده است.  
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پایان با اشاره به نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های 29 خرداد و وجود بصیرت ملی خاطر نشان کرد: برای 9 دی هیچ کسی فراخوان نداد و این الهام در دل ملت ایران ایجاد شد که در مواقع حساس به میدان بیایند و این بازیابی بصیرت و بینش سیاسی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار