فرمانده نیروی انتظامی در هفتمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) (جوان سرباز) نیروهای مسلح:

سربازان حق اظهار نظر دارند/فقدان رهبری واحد، شعله آتش در کشورهای همسایه

سرداری اشتری گفت: امروزه امنیت کشور ما مرهون فداکاری سربازان بوده و چنانچه می‌بینید ناامنی‌هایی در کشورهای اطراف ما اتفاق افتاده است به علت ناتوانی در بکارگیری توان مردم و نیروهای مسلح صورت می‌گیرد که این نیز ناشی از فقدان رهبری و فرماندهی واحد است.

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران  ،‌ سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هفتمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) (جوان سرباز) نیروهای مسلح گفت: مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) همواره بر شان و منزلت سربازان تاکید داشتند چنانچه حضرت امام (ره) فرمودند: همه سربازان، سرباز اسلام هستند و همه ما سربازان اسلام هستیم و امیدواریم در کتابی که نام سربازان در آن نگاشته شود اسم من نیز در آن میان باشد چرا که تمام این سربازان زیر پرچم حضرت بقیةالله قرار دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری و رویکرد انقلاب باید مسئولین و سربازان بدانند از چه منزلتی برخوردارند.

اشتری خاطر نشان کرد: سربازان امروز باید بدانند که هدف دفاع از کیان انقلاب اسلامی را برعهده دارند که این هدفی مهم است که بیشترین نقش را سربازان در آن برعهده دارند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: سربازان در نوآوری‌ها و پیشرفت‌های نیروهای مسلح شریک هستند و حق اظهار نظر دارند. زمانی به سرباز طور دیگری نگاه می‌شد ولی اکنون بدان شکل نیست چرا که سربازان عزیزان این سرزمین هستند و باید از توان آنها در پیشرفت کشور استفاده شود. 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز بخش اعظمی از بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را سربازها تشکیل می‌دهند و بالاترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی آن سازمان است.

اشتری تاکید کرد: اکنون باید توجه کرد که سربازان از نظر کمی و کیفی در چه وضعیتی قرار دارند و امیدواریم با عنایت رهبری به فرماندهان و رویکردهای جدید بتوانیم گام‌های بیشتر و بهتری برداریم تا از توان و بنیه رزمی آنها استفاده بیشتری داشته باشیم و قطعا چنین خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب تکالیف بزرگی بر عهده فرماندهان گذشته‌اند و ما باید در عرصه فرهنگی، تعلیم و تربیت و تکریم و منزلت این سربازان بکوشیم.

اشتری افزود: اگر بخواهیم جوان در جایگاه خود باشد باید به نظرات و ابتکارات آنها توجه کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی به سربازان توصیه کرد: آینده کشور در دستان شماست و 2 سال از عمر شریف شما در خدمت نیروهای مسلح می‌گذرد و باید از این سرمایه استفاده شود و شما در جامعه به عنوان نمایندگان نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی در سازمان‌هایی که در آن مشغول خواهید شد نقش مثبتی داشته باشید. 

وی تصریح کرد: بهترین خدمت در جمهوری اسلامی ایران ایجاد نظم و امنیت برای مردم کشور است و سربازان باید با تقویت و خوداتکایی سعی کنند بنیه خود را تقویت کنند.

اشتری تاکید کرد: تقریبا در سراسر مرزهای کشور از وجود عزیزان سرباز استفاده می‌کنیم و بخش اعظم ماموریت‌های دفاعی بر عهده سربازان است درنتیجه تاثیر بسزایی در امنیت کشور دارند و در حقیقت آینده جمهوری اسلامی و کشور به تلاش جوانان و سربازان بستگی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروزه امنیت کشور ما مرهون فداکاری سربازان است و چنانچه می‌بینید ناامنی‌های در کشورهای اطراف ما دیده می‌شود که به علت ناتوانی در بکارگیری توان مردم و نیروهای مسلح صورت می‌گیرد که این نیز ناشی از فقدان رهبری و فرماندهی واحد است.

وی گفت: خوشبختانه امروز به لطف الهی فردی مجاهد و آشنا به مسایل روز و امور دفاعی رهبری کشور را در دست دارند که نتیجه آن حضور شما سربازان عزیز در عرصه امنیت و در نتیجه هر چه بیشتر شدن نظم و امنیت و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار