فرمانده نیروی انتظامی گفت: به دنبال افزایش نرخ سوخت در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌هایی با مضمون تجمع و شورش در خیابان‌ها منتشر شد در حالی که خوشبختانه هیچ مشکل انتظامی نداشتیم.

هیچگونه مشکل انتظامی به دنبال تک نرخی شدن سوخت نداشتیمبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه مراسم آئین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال افزایش نرخ سوخت در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌هایی با مضمون تجمع و شورش در خیابان‌ها منتشر شده که با هوشیاری خوب مردم، این اتفاق صورت نگرفته و هیچ گونه مشکلی انتظامی نداشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ سوخت و بیشتر شدن دغدغه‌های مردم، از مسئولان توقع می‌رود به دنبال رفع دغدغه‌های مردم در خصوص گران فروشی باشند.

سردار اشتری عنوان کرد: هدف پلیس ارتقای فرهنگ در حوزه راهنمایی و رانندگی و کاهش تلفات است.

به گفته وی، قانونی کردن در راستای رسیدن به اهداف از برنامه‌های پلیس است؛ جریمه کردن و افزایش نرخ جریمه‌ها هدف پلیس نیست بلکه هدف ما بازدارندگی از تخلفات است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان عنوان کرد: پلیس افتخاری در نیروی انتظامی به خوبی در حال شکل گیری است و تا پایان سال ساماندهی و نهادینه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار