کرمان؛

كشف يك تن مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف بيش ار يك تن انواع مواد مخدر، دستگيري 14 قاچاقچي و توقيف 10 وسيله نقليه در 5 عمليات پليس طی هفته گذشته در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، ، سردار "حسين چناريان " گفت: ماموران انتظامي استان طي هفته گذشته در 5 عمليات ضربتي در 4 نقطه از استان، 14 سوداگر مرگ را ناكام گذاشته و پس از دستگيري تحويل دستگاه عدالت دادند.

فرمانده انتظامي استان افزود: در اين عمليات بيش از يك تن مواد مخدر كه در قالب جاسازي 10 وسيله نقليه سبك و سنگين قاچاق مي شد كشف و ضبط شد.

وي تصریح کرد : عمليات اول پليس در ساعت 3 بامداد سه شنبه در حاشيه شهر كرمان انجام شد كه پليس امنيت ضمن انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي ، اعضاي يك باند قاچاقكه در حوزهقاچاق و باجگيري از اتباعافغاني نيز فعاليت داشتند را شناسايي كرده و در يك عمليات ضربتي هر 4 عضو آن را دستگير ،38 كيلو مرفين و 10 كيلو حشيش از مخفيگاه آنان كشف و 4 خودرو توقيف شد.

سردار چناريان عمليات دوم را در ساعت 10 روز گذشته در 3 راهي راين و ايستگاه بازرسي مرصاد در محور زاهدان- كرمان ذكر كرد و گفت: پليس در اين عمليات و در بازرسي از يك كاميون 584 كيلو گرم ترياك كشف و راننده وسيله نقليه را دستگير كرد.

سردار چناريان اجراي عمليات سوم را 2 ساعت پس از عمليات دوم و در محور ارزوئيه - بافت اعلام کرد و گفت: در اين عمليات ، پليس ارزوئيه از يك دستگاه سواري 405، 88 كيلو ترياك كشف و راننده آن را دستگير كرد.

وي گفت: عمليات بعدي پليس روز سه شنبه در قلعه گنج به مرحله اجرا در آمد و ماموران انتظامي موفق شدند از يك دستگاه سواري پژو با 2 سرنشين حدود 3 كيلو گرم هروئين كشف كنند.

فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: عمليات پنجم پليس در ششمين روز خرداد 94 در شهرستان رابر به مرحله اجرا در آمد كه در اين عمليات، پليس اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري محور جيرفت- رابر بيش از365 كيلو ترياك از يك دستگاه سواري پارس كشف و دو دستگاه خودروي 405 كه اسكورت محوله را برعهده داشتند توقيف و 6 قاچاقچي را دستگير كردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.