امام جمعه بندرعباس؛

تبعیض نژادی تبعیت از حکم شیطان است

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:تبعیض بین نژاد های مختلف تبعیت از حکم شیطان است.

تبعیض نژادی تبعیت از حکم شیطان استبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس آیت الله نعیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه با تاکید به دوری از  نگاه های تبعیض گرایانه افزود:همه انسان ها در جایگاه خداوند هم سطح هستند.

وی ضمن واجب دانستن و با ارزش شمردن پرداخت خمس از دیدگاه اسلام‌گفت:ماه گذشته بیش از ۲۴ میلیون تومان خمس از شهرستان بندرعباس جمع آوری شد.

امام جمعه بندرعباس  و نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن حرام شمردن مصرف مواد مخدر از دیدگاه مراجع تقلید و با اشاره به دهم خرداد روز جهانی دنیای بدون دخانیات‌گفت: پدیده اعتیاد به مصرف مواد مخدر جز ضربه زدن به سلامت انسان نتیجه دیگری ندارد.

وی‌همچنین‌ با گرامیداشت میلاد امام زمان(عج) و روز ملی سربازان گمنام افزود: نیروهای وزارت اطلاعات در سراسر کشور عامل اصلی برقراری امنیت در کشور هستند.

امام جمعه بندرعباس  و نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به جایگاه امام خمینی بعنوان عنصر رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور گفت:حضور در مراسم گرامی داشت سالروز ارتحال ایشان  تکلیف هر ایرانی است.

آیت الله نعیم آبادی افزود:داشتن اندیشه قوی مهم ترین صفت یک کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: با ملاک قرار دادن اندیشه،سابقه کاری و توان برای انتخاب و رای به  هر کاندیدای مجلس شورای اسلامی می توان  از ورود افراد نالایق به صحنه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.