از برگزیدگان اولین آزمون سراسری مهدویت با حضور سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌ صفوی تقدیرشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ در این مراسم که سردار سرلشکر صفوی و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی حضور داشتند از برگزیدگان نخستین آزمون سراسری مهدویت تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در این مراسم ابراز کرد: آن دسته از افرادی که در عرصه‌ مهدویت فعالیت می‌کنند باید به لطف خداوند باری تعالی و توجه حضرت ولی عصر(عج) امیدوار باشند زیرا اگر لطف پروردگار و عنایات امام عصر نبود این افراد در این عرصه فعالیت نداشتند.

وی در ادامه اظهار کرد:در کنار فعالیت های مهدویت باید به مسئله قرآن هم پرداخته شود و نباید در جامعه اسلامی و مذهبی ما تعداد تشکیل جلسات قرآن کم شود و در اصل قرآن و اهل بیت(ع) از یکدیگر جدا نیستند.

قرائتی اضافه کرد: دستور هایی که قرآن کریم برای زندگی انسانها مطرح کرده می تواند تاثیرات زیادی برای جامعه اسلامی داشته باشد و اگر یک نگاه همه جانبه به جامعه اسلامی داشته باشیممی توانیم به دستاوردهای بیشتری در عرصه ی فرهنگی برسیم.

در ادامه ی این دیدار سردار سرلشکر صفوی از اوضاع یمن گفت:آل سعود جز حمله به یمن و دخالت های وحشیانه ی نظامی راهی برای خود نمی دید و این اقدام بی شرمانه را علی رغم مخالفت شدید کشورهای دیگر و فقط با اجزه و تایید آمریکا  و اسرائیل و غربی ها انجام داد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد:اگرچه عربستان نتوانست نیروهای مصر و پاکستان و اردن و غیره را برای حمله به یمن به کار گیرند ولی با ادامه ی بمباران ها هزاران هزار مردم بی دفاع و مظلوم را به خاک و خون کشیدند.
 
انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.