تبریز؛

تأکید بر تسریع در تکمیل خانه معلم اهر

فرماندار شهرستان اهر، بر تسریع در تکمیل خانه معلم اهر تأکید کرد.

تأکید بر تسریع در تکمیل خانه معلم اهربه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سید محمد عابدی، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: با توجه به حضور بیشتر گردشگران و مسافران و به خصوص فرهنگیان در ایام تعطیل تسریع در تکمیل خانه معلم اهر لازم است که امیدواریم با عنایت مسئولان امر و با تخصیص اعتبارات لازم شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی، همچنین با اشاره به همت خیران در احداث مدرسه در شهرستان اهر گفت: خوشبختانه تاکنون و به خصوص در جریان زلزله خیران با احداث مدارس نقش بسزایی در نوسازی مدارس شهرستان اهر داشتند که بیش از این نیز از حضور خیران در جهت نوسازی مدارس شهری و روستایی شهرستان اهر حمایت می کنیم.

عابدی، گفت: چند واحد آموزشی هم از سوی خیران در حال احداث می باشد که امسال شاهد بهره برداری آنها خواهیم شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز، بر برنامه ریزی های لازم جهت اجرای برنامه های مختلف از لحاظ کمی و کیفی جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان تأکید کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده، گفت: در کنار خانواده ها، نقش مدارس نیز در آموزش و به خصوص مسایل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان بسیار مهم است که باید بیش از پیش مسئولان آموزش و پرورش در این زمینه توجه داشته باشند.

وی، همچنین با اشاره به نقش خیران در مدرسه سازی خاطرنشان کرد خوشبختانه در شهرستان اهر نیز خیران مدرسه ساز همت کرده  و می کنند و واحدهای آموزشی مورد نیاز را نوسازی کرده اند و یا در حال نوسازی و یا احداث مدارس دیگر هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و بیش از این نیز امیدواریم خیران نسبت به نوسازی و یا احداث سایر مدارس مورد نیاز اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.