اعضای شورا قانع نشدند؛

شهردار اصفهان شنبه استیضاح می شود

زادهوش عضو شورا گفت: شهردار با امضا ۱۱عضو شورا، شنبه در صحن شورا استیضاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، کش وقوس های شورای شهر وشهردار کار را به استیضاح شهردار کشاند. با قانع نشدن اعضا شورا استیضاح شهردار با قوت به پیش رفت. با آنکه خبر ها از ضعیف بودن احتمال استیضاح شدن شهردار خبر می داد، اما زادهوش عضو امضا کننده استیضاح، گفت: نامه رئیس شورا به شهردار روی سایت شهردار موجود است وشهردار شنبه با ۱۱رای موافق اعضا شورا برای استیضاح به صحن علنی می آید.
 
وی در خصوص احتمال استیضاح نشدن شهردار گفت: ما به وظیفه شرعی خودمان عمل می کنیم اما اینکه نتیجه چه می شود مشخص نیست.البته ممکن است مانند گذشته برخی با باکارهای غیر اخلاقی اقدام به تغییر رای کنند، اما ما تلاش خودمان را می کنیم.
 
وی در خصوص اینکه چرا در صحن راجع به شفافیت مباحث مالی سوالی پرسیده نشد گفت:سوال های مختلفی در حوزه های زیادی از شهردار شده است و آنچه قانون اجازه می دهد انجام می شود اما صلاح دیده نشد راجع به مباحث مالی در صحن علنی سوال پرسیده شود.
 
زادهوش در رابطه با گزینه احتمالی برای جایگزینی شهردار گفت: فعلا گزینه ای وجود ندارد وشورا در صورت استیضاح شهردار طی زمان مشخصی که دارد باید یک نفر را انتخاب کند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شهردار ، استیضاح ، اصفهان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.