یکی از اعضای تیم پزشکی حضرت امام (ره) لحظه رحلت ایشان را لحظاتی بسیار سخت و غیرقابل توصیف می‌کند.


ویژه ارتحال امام///رحلت امام، یکی از سخت‌ترین لحظات‌ بود
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دکتر غلامرضا باطنی یکی از اعضای تیم پزشکی حضرت امام خمینی(ره) در تشریح نحوه درمان ایشان و روزهای آخر زندگی پربرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: برای اولین بار در فروردین سال 65 که دچار سکته و ایست قلبی شدند، در این بیمارستان بستری شدند، اگر تیم پزشکی در کنار ایشان نبود، امام را آن سال از دست می دادیم.

وی ادامه می دهد: امام ساعت 22 یکم خرداد سال 68 حالشان بد شد و بلافاصله برای انجام عمل جراحی آماده شدند که خوشبختانه عمل ایشان با موفقیت صورت گرفت. 

یکی از اعضای تیم پزشکی امام (ره) می‌گوید: ایشان دچار بیماری سرطان گوارش بودند و به علت وجود چند زخم در دستگاه گوارش، دچار خونریزی شدید شدند.

باطنی در مورد شب ارتحال امام(ره) می‌گوید: عقربه‌ها ساعت 22 را نشان می‌داد و تیم پزشکی با حضور در بالین حضرت امام(ره) تمام علائم حیاتی ایشان را زیر نظر داشت و هر تغییر در بهبودی یا بدتر شدن حال ایشان مورد توجه قرار می‌گرفت. پس از گذشت 20 دقیقه متاسفانه حال ایشان بد شد و ....

وی که با بغض در گلویش صحبت می‌کند، می‌افزاید: لحظه رحلت امام(ره) برای تیم پزشکی ایشان بسیار سخت و غیرقابل باور بود، از آن گذشته نمی‌دانستیم که چگونه باید این خبر را به بیت ایشان اعلام کنیم. لحظات بسیار بدی را گذراندیم. نگاه به پیکر بی جان امام(ره) قلبمان را به درد می آورد و در آن لحظات می‌خواستیم هر کاری انجام دهیم تا ایشان به زندگی برگردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار