تبریز؛

حضور هنرمندان شاخص استان آذربایجان شرقی در جشنواره تولیدات مراکز استانی

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: حوزه هنری این استان برای جشنواره آثار وتولیدات مراکز استانی آمادگی های لازم را دارد و و مقدمات این حضور را فراهم کرده و می نماید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،میلانی با اعلام این مطلب گفت: جشنواره آثار وتولیدات مراکز استانی حوزه هنری یک تخصصی است و مخاطبان جشنواره هنرمندان می باشند.

وی با بیان اینکه این جشنواره درهمه موضوعات هنری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همه هنرمندان رشته های هنری و ادبی می توانند با ارائه آثار در این جشنواره شرکت نمایند و محصولاتی در این جشنواره عرضه می شود برای مخاطبان خاص حوزه هنری است.

میلانی تاکید کرد: این طور می شود گفت که حضور در این جشنواره رقابت سالم میان حوزه های هنری استان ها می باشد نه هنرمندان و این خود سبب ایجاد انگیزه برای بهتر دیده شدن کارهای هنری می شود و این ویژگی آثار هنری است که باید مورد توجه قرارگیرند و دیده شوند.

وی به ویژگی بارز این جشنواره اشاره کرد و گفت: مهم ترین ویژگی جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی این است که محلی برای تشویق هنرمندان جوان و شاخص استانها است و به مشارکت مالی چندانی نیاز ندارد.

رئیس حوزه هنری استان در خصوص برنامه ریزی برای حضوردر چهارمین جشنواره تولیدات خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی ظرفیت‌ها و پتانسیل های خوبی از نظر موقعیت تاریخی، هنری و فرهنگی دارد لذا تلاش داریم تا بسیاری از منابع و تولیداتمان برای حضور در جشنواره فوق ارائه نماییم.

گفتنی است، چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهدشد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.