تبریز؛

ارائه 200 مقاله درنخستین همایش بین المللی چالش های آموزش زبان و ادبیات انگلیسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: دبیرخانه کنفرانس از 400 مقاله معتبر رسیده به همایش بیش از 200 مقاله در طول این کنفرانس در سالن اصلی و سالن فرعی توسط صاحبان مقاله در زمینه های مختلف ارائه شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی، گفت: خوشبختانه با حضور و استقبال بی سابقه علاقه مندان این رشته این کنفرانس بین المللی به بهترین نحو شایسته دراین واحد دانشگاهی برگزار شد که رضایتمندی اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان اعم از اساتید بزرگوار و دانشجویان نشان از تأثیرگذاری و غنای آن دارد.

رئیس همایش بین المللی چالشهای زبان انگلیسی گفت: این دانشگاه هم اکنون به یکی از قطبهای علمی این رشته تبدیل شده که امیدواریم با اخذ مجوز های لازم بتوانیم شاهد تداوم این کنفرانس بین المللی بصورت سالانه باشیم.

این مقام مسئول توجه به ارتقاء کمی و کیفی این کنفرانس و تنوع بخشی به برنامه های آن را در سال آتی از برنامه این دانشگاه برشمرد و افزود: دبیرخانه این کنفرانس از سال گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران گروه زبان و ادبیات انگلیسی فعالیت خود را با راه اندازی سایت و ستاد برگزاری همایش با هدف آشنایی لازم با چالش های زبان و ادبیات انگلیسی آغاز و از 400 مقاله معتبر رسیده به همایش بیش از 200 مقاله در طول این کنفرانس در سالن اصلی و سالن فرعی توسط صاحبان مقاله در زمینه های مختلف ارائه شد.

وی، حضور اساتیدی از کشورهای هندوستان، مالزی، ترکیه، تاجیکستان، عراق و اساتید صاحب نظر و برجسته ای از اقصی نقاط میهن اسلامی را نشان از موفقیت این کنفرانس برشمرد.

وی، در پایان از همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها، دانشگاهها و ادارات مختلف علمی و آموزشی و اجرایی که در برگزاری این همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یاری کردند قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.