ابراهیم جعفری:

باید بر پیشانی نیروهای بسیج مردمی بوسه زد

وزیر خارجه عراق با اشاره به فداکاری های نیروهای بسیج مردمی خواستار وحدت تمام نیروها شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل  از "سومریه نیوز"، "ابراهیم جعفری،" وزیر خارجه عراق با اشاره به اینکه نیروهای بسیج مردمی در جهت کرامت و عزت عراق بهترین دارایی خود را تقدیم کرده اند، تاکید کرد کسانی که نیروهای بسیج مردمی را متهم می کنند باید بر پیشانی آنان بوسه بزنند.

دفتر جعفری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وزیر خارجه عراق امروز با دبیر کل مقاومت اسلامی گروه های "اهل الحق،" در دفتر خود دیدار کرد و در آن اوضاع امنیتی، سیاسی و فداکاری های بزرگ نیروهای بسیج مردمی و نیروهای مسلح در جنگ علیه گروه های تروریستی ر ا بررسی کردند.

بر اساس این بیانیه جعفری تاکید کرد، کسانی که نیروهای بسیج مردمی را متهم می کنند، باید به خود آیند و بر پیشانی آنان بوسه بزنند.

او در ادامه گفت: فرزندان بسیجی ما شجاعت بسیار بالایی دارند، چرا که خود داوطلبانه در جنگ حاضر شده و وظیفه ملی-مذهبی خود را دریافته اند.
وی بر ضرورت افزایش تلاش تمام عناصر ائتلاف ملی عراق در جهت انجام مسئولیت های ملی-میهنی خود مشارکت و همکاری هرچه بیشتر در حفظ امنیت و وحدت عراق تاکید کرد.

"خزعلی،" نیز به نوبه خود تاکید کرد نیروهای بسیج مردمی با تمام توان خود به دفاع از عزت، کرامت و حق حاکمیت عراق ادامه خواهند داد.
ائتلاف ملی عراق روز سه شنبه بر هماهنگی و حمایت کامل نیروهای مسلح با بسیج مردمی در مبارزه با داعش تاکید کرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار