عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمله تروریستی به مسجد شیعیان در قطیف، کار تروریستهای دست‌پرورده عربستان است، گفت: رژیم سفاک آل سعود همانند غده‌ای سرطانی در منطقه بوده و با جنایاتش قطعا رو به افول و نابودی است.

آیت‌الله "سیداحمد خاتمی" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران  با اشاره به حمله تروریستی به مسجد امام علی(ع) در منطقه قطیف عربستان اظهارداشت: جنس انفجارات رخ‌داده نشان‌دهنده آن است که این قبیل اقدامات، کار تروریست‌های دست‌پرورده آل سعود است.

وی در ادامه افزود: القاعده، النصره، داعش و... نام‌های گوناگون گروه‌های تروریستی هستند که خاستگاه‌شان عربستان است در حالی‌که رژیم سفاک آل سعود همانند غده‌ای سرطانی در منطقه بوده و با جنایاتش قطعا رو به افول و نابودی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر‌نشان کرد: آنچه مهم است، مقاومت مسلمانان در برابر خدعه‌های دشمنان و همچنین پافشاری بر مواضع و خالی نکردن میدان است، همانطور که شیرمردان و شیرزنان یمن، فلسطین، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی پایداری و ایستادگی خود را در برابر اقدامات کینه توزانه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به رخ جهانیان کشیده‌اند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی حمله انتحاری روز جمعه به یک مسجد شیعیان در منطقه قطیف در استان الشرقیه در عربستان سعودی، 21 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

گروهگ تروریستی داعش در بیانیه‌ای که در یکی از پایگاه‌های اینترنتی وابسته به گروه‌های تروریستی منتشر شد، اعلام کرد که مسئولیت این انفجار انتحاری را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خاتمی ، عربستان ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار