دانشگاهیان، اساتید، مدیران و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز در سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر روز بزرگی برای کشور است زیرا این روز نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی جوانان برای کشور اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی عملیات مربوط به آزاد سازی خرمشهر از نظر کارشناسان غیر ممکن بود اما ما در عمل توانستیم این امر غیر ممکن را عملیاتی کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: در زمان آزادسازی خرمشهر رزمندگان ما سلاح زیادی نداشتند و این درحالی بود که دشمن مجهز به تجهیزات کافی بود اما رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی و ایثارگری توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

معتمدی بیان داشت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری و از خودگذشتگی بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان انسان کامل هستند و با دیگر افراد عادی جامعه متفاوت بودند، گفت: رزمندگان در اخلاق، رفتار و کار با دیگر افراد جامعه متفاوت بودند و این عوامل زمینه ساز ایثار و از خودگذشتگی آنها بود.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیرتاکید کرد: رزمندگان برای ما الگو هستند زیرا هریک از این افراد یک انسان به معنای واقع کامل بودند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار