دو برنامه اساسی برای ارتقای سطح سلامت در دانشگاه امیر‌کبیر:

امکانات بهداشتی و درمانی در این دانشگاه رایگان شد

از جمله برنامه‌های دانشگاه امیرکبیر که در آینده برگزار خواهد شد، افزایش امکانات بهداشت و درمان در مشاوره و درمان در این دانشگاه است.

دکتر حمید کشوری، رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه امیر‌کبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، هدف از برگزاری جشنواره‌ی غذاهای ارگانیک را آشنایی دانشجویان با غذاهای ارگانیک و ارتقای سلامت آن‌ها دانست و گفت: این جشنواره هر ساله در دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود که امسال برگزاری آن به میزبانی دانشگاه امیر‌کبیر از 14 تا 16 اردیبهشت‌ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر حدود بیست غرفه برای توزیع غذاهای ارگانیک در حال معاونت هستند.

وی گفت: انواع غذاهای ارگانیک شامل نوشیدنی‌های سالم انواع شیرینی‌جات و لبنیات است که در این نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

دکتر حمید کشوری، رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه امیر‌کبیر هدف از برگزاری جشنواره‌ی غذاهای ارگانیک را آشنایی دانشجویان با غذاهای ارگانیک و ارتقای سلامت آن‌ها دانست و گفت: این جشنواره هر ساله در دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود که امسال برگزاری آن به میزبانی دانشگاه امیر‌کبیر از 14 تا 16 اردیبهشت‌ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر حدود بیست غرفه برای توزیع غذاهای ارگانیک در حال معاونت هستند.

وی در پایان گفت: انواع غذاهای ارگانیک شامل نوشیدنی‌های سالم انواع شیرینی‌جات و لبنیات است که در این نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار