زنجان؛

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی وسنگهای تزئینی

سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی،سنگهای تزئینی وتجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و راهسازی درزنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی،سنگهای تزئینی وتجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و راهسازی از تاریخ 5 تا 8 خردادماه سال جاری به مدت 4 روز در فضایی بالغ بر 5 هزار نتر مربع فضای عمومی مسقف که 2 هزار متر مربع آن غرفه سازی شده است و همچنین 3 هزار متر مربع فضای باز جهت استقرار ماشین آلات توسط شرکت نمایشگاهی رستاک برگزار خواهند شد.

در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت صنعتی و صنایع مدنی و تولید کنندگان ماشین آلات از شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان،تهران،تبریزو ارومیه و همچنین شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه و چین ونمایندگی شرکتهایی از کشورهای آلمان وکره حضور دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاهها شناخت وتوسعه سرمایه گذاری ورفع موانع در حوزه معدن،صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی،انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی، ارتقاء سطح ایمنی در معادن و تجهیز معادنو کارخانجات و رفع کمبود ماشین آلات و تجهیزات از طریق محصولات ،معرفی خدمات و انتقال دانش ،تکنولوژی و موضوعات مرتبط می باشد.

گفتنی است: این نمایشگاه در ساعت 18عصر روز سه شنبه طی مراسمی با حضور کشاورز مدیر کل امور اکتشاف وزارت صنعت،معدن و تجارت و جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ، انصاری استاندار زنجان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: نمایشگاه ، معدن ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.