زنجان؛

آزادی خرمشهر زمينه ساز پيروزی ملت ايران بود

نماينده ولی فقيه و ریيس سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی در زنجان آزاد‌سازی خرمشهر را زمينه ساز پيروزی ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس بيان كرد و گفت: ايمان و معنويت كليد مقابله با انواع تهديدات دشمنان در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، ابوتراب بهرامی با تبريك اعياد شعبانيه سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: صدام كه از حمايت همه جانبه غرب و برخی دولت‌های شرقی برخوردار بود با اشغال خرمشهر اظهار كرده بود اگر ايران اين شهر را آزاد كند كليد بغداد را خواهد داد .

وی با اعلام اينكه آزادی خرمشهر زمينه ساز پيروزی ملت ايران و شكست صدام بود افزود: اين پيروزی نگرانی استكبار را برانگيخت زيرا آنها كه به نابودی انقلاب دل بسته بودند، اكنون می‌ديدند كه انقلاب، توانسته خود را محكم و استوار نگه دارد.

نماينده ولی فقيه در نيروی انتظامی ادامه داد: اگر صدام و حاميانشان می‌دانستند ايران هشت سال مقاومت خواهد كرد به هيچ وجه به ايران حمله نمی‌كردند.

وی آزادی خرمشهر را برگ ايران بيان و تصريح كرد: با اين پيروزی خدا راه جديدی پيش روی ملت ايران قرارداد و لحن دولت عراق و دنيا نسبت به ايران تغيير پيدا كرد .

حجت الاسلام " بهرامی" فلسفه وجودی نيروی انتظامی را حفاظت از اسلام، نظام اسلامی و امر به معروف و نهی از منكر بيان و اظهار كرد: نيروی انتظامی بايد با عامه مردم رئوف و مهربان بوده و برای هنجارشكنان سخت‌گير باشد و اين سخت گيری نبايد از قانون و عدالت خارج شود.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه غيرت، صداقت، سخاوت، حسن خلق و شجاعت از مواردی است كه خدا و پيامبر گرامی اسلام قبول دارند بيان داشت: نهضت ما حسينی است و امام حسين (ع ) تمام هستيش را برای اسلام هزينه كرد و در منطق امام حسين (ع ) شكست جايی ندارد.

وی در ادامه به تهديدات دشمنان در چهار حوزه نظامی، اقتصادی، سياسی و فرهنگی اشاره و تصريح كرد: در حوزه اقتصادی از طريق گسترش دامنه تحريم‌ها، فروش نفت، تبليغ زندگی تجملی و ... روبرو هستيم.

حجت الاسلام بهرامی در حوزه تهديدات فرهنگی نيز گفت: دشمنان از طريق رسانه‌هايی كه در دست دارند ترويج سبك زندگی غربی، اسلام هراسی، توليد و پخش فيلم‌های ضد اسلامی، تربيت داعش، وهابيت و ... را در دستور كار داشته و ما بايد به جايگاهی برسيم که با آن‌ها رقابت کنيم و اين با عزم ملی و تلاش جهادی حاصل خواهد شد .

وی در ادامه يكی ديگر از حوزه‌های تهديدات را حوزه اقتصادی بيان و تصريح كرد: بايد به سمت اقتصاد مقاومتی حركت كنيم و رهبر معظم انقلاب سياست‌های كلی اقتصاد مقاومتی را در 24 بند اعلام فرموده و به تصويب رسيده است .

اين مقام انتظامی به تهديدات نظامی دشمنان اشاره و بيان کرد: در حوزه نظاميی تجربه مهم هشت سال دفاع مقدس را پيش روی داريم كه اين برای ما سرمايه بزرگی است و هر كشوری كه بخواهد سرپا بماند بايد خود را قوی و توانمند كند.

وی به كشتار مردم بی گناه يمن اشاره و خاطر نشان كرد: آل سعود با جنايت‌های خود در يمن نشان داد كه سياست‌های اسرائيل را بدتر ازخود او اجرا مي كند.

ریيس سازمان عقيدتی سياسیني روی انتظامی اظهارکرد: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) برای مقابله با تهديدات پيشرفت در تمامي عرصه‌ها، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بين‌المللی‌، جهش علمی به معنای واقعی، عدالت قضائی، اقتصادی و ايمان و معنويت را مهم برشمرده اند، که نقش ايمان و معنويت در اين ميان از همه مهم تر ارزيابي می‌شود .

انتهای پیام/م

برچسب ها: آزادی ، خرمشهر ، ملت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.