عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: جانبازان، بازوان رهبر معظم انقلاب و تکیه‌گاه مستحکم امت وفادار به اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو جامعه روحانیت مبارز عصر امروز(شنبه) در نخستین کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: از نگاه قرآن کریم، مجموعه‌ای از انسان‌ها که ولایت خدای متعال و ولایت پیامبر را پذیرفته‌اند زیبنده است که نام مقدس حزب‌الله را برایشان برگزینیم.

وی با بیان اینکه جانبازان در سایه پذیرش خدای متعال و هدایت پیامبر اعظم(ص) توانستند اقتدار خود را در دفاع مقدس به نمایش بگذارند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در برابر چشمان حیرت‌زده همه عالم با مشت‌های گره خورده در مقابل اتحاد شرق و غرب و مدرن‌ترین سلاح‌ها پیروز شدند.

ابوترابی‌فرد با تاکید براینکه امروز امت اسلام با تمسک به ریسمان مستحکم امامت و ولایت در برابر دشمنان پیروز می‌شود، بیان کرد: برادران و خواهران لبنانی در زیر چتر حزب الله و قبول ولایت الهی برای اولین بار در هنگام تولد نامشروع رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه طعم تلخ شکست را در کام آن‌ها و آمریکای جنایتکار نهادند.
 
وی با تاکید براینکه جانبازان به خاطر اهداف والای الهی به مرحله جانبازی رسیده‌اند، گفت: امروز جانبازان باید مانند همیشه بازوانی پرتوان برای رهبر معظم انقلاب و تکیه‌گاهی مستحکم برای امت وفادار به اسلام و ولایت باشند.


ابوترابی‌فرد در پایان، شکل‌گیری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی را تبریک گفت و ابراز  امیدواری کرد که اعضای این جمعیت در پناه اسلام و سایه پر فروغ ولایت الهام‌بخش امت اسلام باشند.


انتهای پیام/

      

برچسب ها: ابوترابی ، مجلس ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار