رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور با بیان اینکه هر ملتی باید سند هویت داشته باشد و هویت خودش را به وسیله آن سند معرفی کند، گفت: یکی از گویاترین اسناد انقلاب اسلامی ما جانبازان هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور در نخستین کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که عصر امروز(شنبه) در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه هر انقلابی نیاز به سند دارد، گفت: هر ملتی باید سند هویت داشته باشد و هویت خودش را به وسیله آن سند معرفی کند، یکی از گویاترین اسناد انقلاب اسلامی ما جانبازان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: هر جانبازی که در جامعه حرکت می‌کند، یک مفهوم ارزشی و اسلامی را در ذهن افراد آن جامعه نقش می زند که آن مفهوم، جهاد است لذا هر جانباز، مجاهد هم است چرا که اگر مجاهد نبود، جانباز هم نبودند.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور با بیان اینکه یکی از درهای بهشت، مختص جانبازان است و هر جانباز نمادی از ایثار را به نمایش می‌گذارد، اظهارداشت: جانبازان در کلاس انقلاب، معلم هستند و درس حقیقی را باید از این معلم‌ها یاد گرفت.

به گفته رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، حرکت جانبازی را باید جهانی کرد و بوسیله ارتباط با جانبازان لبنانی، یمنی و ... نیروهای متعهد را در حوزه جهاد و شهادت گرد هم آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقوی ، احزاب ، کنگره ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار