محسن رضایی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

بیانیه وزرای خارجه اتحادیه اروپا در کمک به عربستان سعودی جنبه روانی دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دست و پا زدن‌های عربستان برای نجات از باتلاق یمن بیشتر جنبه روانی دارد تا تأثیر در عرصه بین‌المللی.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که ظهر امروز (شنبه) برگزار شد، در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبنی بر حمایت صریح و جانبدارانه وزرای خارجه اتحادیه اروپا از وقایع یمن و سخنان آنها در مورد حوثی‌های یمن اظهار داشت: غربی‌ها در شرایط فعلی عربستان درباره مسئله یمن مشکل اساسی پیدا کرده‌اند چرا که آنها تصور می‌کردند مسئله یمن ظرف مدت 2 تا 3 هفته حل و فصل خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است و اینکه اوباما از سران کشورهای عربی دعوت می‌کند و به آنها روحیه می‌دهد یا وزیر خارجه آمریکا اعلامیه صادر می‌کند، دست و پا زدن و فرورفتن دولت عربستان در باتلاق یمن است و بیشتر برای روحیه دادن به ارتش و دولتمردان این کشور است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات هیچ اثر خارجی و بین‌المللی نخواهد داشت و بیشتر از تأثیر در عرصه بین‌المللی جنبه روانی برای کمک به دولت عربستان دارد. 

انتهای پیام/
 


 


برچسب ها: محسن رضایی ، مجمع ، یمن ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار