سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید عنوان کنم درست است الهلال قوی‌ترین تیم آسیا است اما ما این تیم را در بازی رفت شکست داده‌ایم و دلیل نمی‌بینم که خودم و شاگردانم از تحرکات الهلال بترسیم.

مشکلات تیمی پرسپولیس همچنان پا برجاست/دلیلی نمی‌بینم از الهلال بترسیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت بازی برگشت مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: ما می‌دانیم بازی با استقلال که حریف سنتی تیم ما است تا چه اندازه از اهمیت برخوردار بوده است اما باید عنوان کنم بازی برگشت ما با الهلال مهمترین بازی فصل است و باید برای شکست دادن دوباره این تیم آماده شویم.

وی در ادامه افزود: بدون شک الهلال قوی‌ترین تیم آسیاست و ما توانستیم در بازی رفت به خوبی از پس این تیم برآییم و نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم ما با امید به عربستان می‌رویم و هدف ما شکست دادن تیم الهلال عربستان است.

برانکو ایوانکویچ با اشاره به مشکلات تیم در آستانه بازی برگشت با الهلال عربستان تصریح کرد: باید عنوان کنم هنوز مشکلات تیم ما پا برجاست که می‌توان به مشکل مصدومیت بازیکنان اشاره کرد فراموش نکنید محسن بنگر مصدوم بود و اکنون از ناحیه دنده آسیب دیده است گابریل به مرز آمادگی نرسیده و وضعیت کفشگری را فردا بررسی خواهیم کرد نمی‌توانیم به راحتی از این مشکلات بیرون بیاییم ولی سعی ما این است که با تمامی قوا به مصاف الهلال برویم در این راستا از جوان‌ها استفاده می‌کنیم و علی‌رغم مشکلات فقط به فکر برد مقابل تیم الهلال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به برنامه‌های تیمی قبل از سفر به عربستان اشاره و عنوان کرد: ما فردا صبح ساعت 10 آخرین جلسه تمرینی را برگزار خواهیم کرد و پس از صرف ناهار در هتل المپیک ساعت 15 با یک پرواز به ریاض خواهیم رفت.

وی ادامه داد: الهلال بهترین تیم آسیا است و ما یک بار توانستیم این تیم را شکست دهیم ما به نیمه دوم دور سوم بازی‌های آسیا رسیده‌ایم کار دشواری را در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم تا از نتیجه‌ای در تهران گرفتیم دفاع کنیم الهلالی‌ها  با 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و تلاش می‌کنند با حربه تماشاگر داور را تحت تاثیر قرار دهند من از این کارها نمی‌ترسم نمی‌دانم دست به چه تحرکاتی می‌زنند در بازی رفت حدود 100 هزار تماشاگر آمدند ولی الهلالی‌ها انتظار داشتند تماشاگرهای ما 10 هزار نفر باشند باید عنوان کنم الهلالی‌ها که ما را نمی‌خورند و امیدوارم صعود هر تیم که رقم می‌خورد فوتبالی باشد و عاری از هر گونه حواشی داخل از مستطیل سبز.

برانکو ایوانکویچ با اشاره به تیم الهلال عربستان اشاره کرد: باید عنوان کنم الهلالی‌ها تیم بسیار خوبی دارند که سرشار از ملی‌پوش و دارای تجربه‌ زیادی هستند این تیم باید در فصل گذشته لیگ آسیا قهرمان می‌شد اما قهرمانی را از دست دادند و در لیگ کشور خودشان سوم شدند کیفیت خوبی بین خطوط دارند و 2 بازیکن دیگر هم به آن تیم اضافه شده است شماره 24 الهلال بازیکن بسیار عالی است من از این تیم انتظار بازی هجومی را دارم و به هیچ وجه از آنها نمی‌ترسم و دلیلی نمی‌بینم که بازیکنان من از آنها بترسند هوادار الهلال به غیر داد و بیداد چه می‌خواهند انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: برای مثال به لیگ‌های کشورهای صاحب سبک اروپایی اشاره می‌کنم هواداران تیم‌های بارسا و رئال به تیم مقابل حمله می‌کنند در عربستان پلیس به لحاظ امنیتی از ما حمایت می‌کند. من یک سال در عربستان کار کردم همه چیز خوب بود بدی ندیدم زمانی که سرمربی ایران بودم و در جده بازی داشتیم همه موارد عالی بود و هیچ چیز بهتر از این نیست در مقابل تعداد زیادی هوادار برنده شویم.

وی در خصوص شکایت الهلال عربستان از تیم فوتبال پرسپولیس و ارسال نامه به AFC عنوان کرد: من نمی‌دانم مشکل کجاست آنها پول زیادی هزینه کردند اول اعلام کردند داور اشتباه کرده است زمانی که من فیلم بازی را دیده‌ام صحنه گل الهلال از نظر من آفساید بود و دیگر نمی‌خواهم وارد جزییات شوم.

برانکو درپایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ما بتوانیم نتیجه بازی رفت را در مقابل این تیم عربستانی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار