نور اللهی: در ریاض یک گل بزنیم کار الهلال تمام است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:باتوجه به پیروزی یک بر صفر ما در برابر الهلال اگر بتوانیم در ریاض حتی یک گل بزنیم کار الهلال تمام است.

احمد نور اللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:ما برد خوبی به دست  آوردیم ولی نباید به این نتیجه دلخوش باشیم. الهلال در زمین خودش بسیار خطرناک است و باید باهوش فوتبال بازی کنیم.   

وی در رابطه با این بازی ادامه داد: می‌توانیم در زمین الهلال گل بزنیم و فکر می‌کنم به این هدف خواهیم رسید. ما در تهران با اینکه به خاطر دربی خسته بودیم اما مقابل الهلال خوب بازی کردیم. در بازی برگشت هم می‌توانیم نمایش خوبی داشته باشیم. 

نوراللهی در خصوص آمادگی دوست صمیمی اش (مهدی طارمی  ) تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس شرایط خوبی دارند و اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا کرده‌اند طارمی هم در این چند ماه واقعاً در آمادگی خوبی قرار داشته و امیدوارم در بازی برگشت هم گل بزند. ما برای صعود به عربستان می‌رویم و واقعاً حیف است که نتیجه نگیریم.

وی اضافه کرد:گل نخوردن در تهران برای پرسپولیس امتیاز بزرگی محسوب می‌شد و با یک گل می توانیم کار الهلال را در خانه‌اش تمام کنیم. 

هافبک پرسپولیس درمورد کار با ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: برانکو به مسائل انضباطی اهمیت زیادی می‌دهد و پرسپولیس بعد از حضور این مربی، منظم شد به هر حال هر مربی شیوه‌های خودش را دارد و برانکو هم چون می‌دانست پرسپولیس حاشیه‌های زیادی دارد،توانست آرامش خوبی بر تیم حکم‌فرما کند و حاشیه‌ها را تا حدود زیادی از بین ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار